شهردار تبریز در مراسم‌ بهره‌برداری از دو مجموعه ورزشی عنوان کرد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

شهردار تبریز در مراسم‌ بهره‌برداری از دو مجموعه ورزشی عنوان کرد
افزایش 350 هزار متر مربعی سرانه ورزشی تبریز توسط شهرداری / ورود به عرصه ورزش در راستای بهبود استانداردهای سلامت شهروندان
شهردار تبریز سهم این شهرداری در افزایش سرانه ورزشی این کلان‌شهر را قابل توجه دانست و ورود شهرداری به مقوله توسعه فضاهای ورزشی شهر را در راستای بهبود شاخص‌های سلامت شهروندان دانست.

به گزارش ارک خبربه نقل ازفارس، صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از مجموعه ورزشی پاس و کرکج اظهار داشت: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر توانسته است به تنهایی با افزایش 350 هزار متر مربعی سرانه ورزشی شهر سهم قابل توجهی در افزایش فضاهای ورزشی شهر داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر یادآور شد: با توجه به ضرورت توسعه مکان‌های ورزشی همچنین مشکلاتی که در خصوص اوقات فراغت در این منطقه وجود دارد شهرداری منطقه 5 مجموعه خوب ورزشی را در منطقه کرکج ایجاد کرده است .

وی افزود: در این مجموعه ورزشی زمین‌های والیبال، بسکتبال همچنین زمین چمن فوتبال احداث شده است و از امروز تقدیم شهروندان ساکن در این منطقه از تبریز خواهد شد.

جفی گفت: شهرداری بیشتر از یک میلیاردتومان در این مجموعه هزینه کرده است و جای تشکر از معاونت عمرانی همچنین شهرداری منطقه 5 و اهالی منطقه که در این امر همکاری داشته‌ تا این مجموعه زیبا به بهره‌برداری برسد.

شهردار تبریز همچنین در مراسم بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی پاس اظهار داشت: میدان قدیمی پاس تبریز با سابقه 50 ساله در این سال‌ها بازیکنان بزرگی را به عرصه فوتبال باشگاهی و ملی کشور معرفی کرده است با این حال تبدیل این زمین به چمن در سالیان گذشته انتظار به جایی بود که ورزشکاران این ورزشگاه داشتند و خوشبختانه معاونت فنی شهرداری تبریز و مجموعه شهرداری منطقه 10 این مهم را به سرانجام رساندند.

شهردار تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه به دلیل اهمیت بالای ورزش در سلامت شهروندان، شهرداری به صورت عملی وارد این عرصه شده است گفت:فلسفه ورود شهرداری تبریز در راستای رفع معضل وجود فقر حرکتی گسترده در بین شهروندان، رفع معضلات اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و در کل حرکت به سمت ارتقای استاندارد های سلامت شهروندان و جامعه می باشد

بهره برداری از مجموعه ورزشی «کرکج» واقع در شهرداری منطقه 5 تبریز آغاز شد برای آماده سازی و احداث این مجموعه ورزشی توسط شهرداری منطقه 5 تبریز 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین با حضور دکتر صادق نجفی شهردار، فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر و تنی چند از مسؤولان ورزشی به همراه جمعی از ورزشکاران میدان قدیمی پاس، پروژه بهسازی و ساماندهی میدان پاس با صرف هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا