«مقاومت قرچک»با ۵ گل «مس سونگون تبریز» را شکست داد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

از سری مسابقات هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور؛

«مقاومت قرچک»با ۵ گل «مس سونگون تبریز» را شکست داد

سوت پایان مسابقه «مقاومت قرچک» و «مس سونگون» زده شد و «مقاومت قرچک» با نتیجه ۵ بر۲ پیروز میدان شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، بعد از ظهر سه شنبه و از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، دو تیم «مقامت قرچک» و «مس سونگون تبریز» در ورزشگاه سه هزار نفری هفتم تیر شهرستان قرچک به مصاف یکدیگر رفتند.

طی این مسابقه در دقیقه دوم بازی، تیم «مقاومت قرچک» توانست گل اول را توسط «صابر خوش نما» راهی دروازه «مس سنگون تبریز» کند.

بازی در حالی ادامه پیدا کرد که «حمید بی غم» مربی تیم «مس سونگون تبریز» به علت اعتراض های متعدد توسط داور از زمین اخراج شد.

گل دوم تیم «مقاومت قرچک» در دقیقه پنجم بازی توسط بازیکن شماره ۶«امین مجیدی پور» به ثمر رسید و گل سوم نیز در دقیقه دهم بازی توسط «محمد گراوند» بازیکن شماره ۹ تیم مقاومت زده شد تا مقاومت سه بر هیچ پیشتاز میدان باشد.

دقایقی پس از گل سوم، تیم مقاومت توانست گل چهارم را هم توسط «محمد نجف زنگنه» وارد دروازه «مس سونگون تبریز» کند.

در دقیقه شانزدهم بازی، تیم «مس سنگون تبریز» از نقطه پنالتی توپ را راهی اوت کرد وتیم «مقاومت قرچک» در ادامه بازی همین توپ را وارد دوازه تیم مس کرد تا ۵ برصفر پیش باشد.

نیمه دوم بازی ساعت ۱۸/۵۰ دقیقه در حالی آغاز شد که تیم مقاومت ۵ بر صفر پیشتاز میدان بود اما نتیجه بازی با گل اول تیم «مس سنگون تبریز» تغییر کرد و تیم مس بازی را تهاجمی ادامه داد.

در ادامه بازی در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی مانده است تیم «مس سنگون تبریز» تبریز در دقیقه ۱۱ نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند.

در نهایت سوت پایان مسابقه «مقاومت قرچک» و «مس سونگون» زده شد و «مقاومت قرچک» با نتیجه ۵ بر۲ پیروز میدان شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا