پسران اسکیت‌باز همدان در مسابقات دستجات آزاد کشور خوش درخشیدند

پایگاه خبری ارک خبر-همدان:

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان:

پسران اسکیت‌باز همدان در مسابقات دستجات آزاد کشور خوش درخشیدند

 رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: پسران اسکیت‌باز همدان در مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشور به قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیدند.

ارک خبربه نقل ازمهر:مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش اسکیت‌بازان همدانی در مسابقات دستجات آزاد کشور اظهار داشت: مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشور در استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: تیم همدان در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت حضور پیدا کرد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به نتایج اسکیت‌بازان همدانی گفت: پارسا مرادی و امیرحسین ظاهری در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال توانستند عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کنند و علی آیینی نیز در رده سنی زیر ۱۶ سال به مقام سوم دست‌یافت.

مجیدی عنوان کرد: در پایان این لیگ تیم پسران فری استایل استان‌همدان توانست در جایگاه دوم بایستد و تیم خانم‌ها نیز به‌عنوان پنجمی دست یابد.

وی با اشاره رشد فری استایل در همدان بیان کرد: از دوسال پیش این گرایش از اسکیت در همدان فعال‌شده و کسب مقام و رتبه توسط ورزشکاران همدانی نشان‌دهنده استعداد و توانمندی نوجوانان این استان است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: با حمایت مسئولان رشد و شکوفایی بیشتری را در این عرصه شاهد خواهیم بود.

مجیدی با اشاره به حضور سه اسکیت‌باز همدانی در تیم اسکیت هاکی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای نخستین بار ۳ نفر از همدان جزء تیم ملی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا