رونمایی از پوستر نخستین فیلم سینمایی رزمی کمدی ایرانی/ بخشی از درآمد فیلم «قهرمانان کوچک» صرف توسعه بیمارستان کودکان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حضور عوامل فیلم صورت گرفت
رونمایی از پوستر نخستین فیلم سینمایی رزمی کمدی ایرانی/ بخشی از درآمد فیلم «قهرمانان کوچک» صرف توسعه بیمارستان کودکان

به گزارش ارک خبر:فیلم قهرمانان کوچک با موضوع کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه سینمای ایران سی ‌اُمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است و به احتمال زیاد تابستان امسال اکران عمومی می شود.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان   گفت: بر اساس توافق انجام شده بین عوامل فیلم سینمایی قهرمانان کوچک و خیران و مدیران بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان مقرر شد که بخشی از درآمد حاصل از اکران عمومی این فیلم به این بیمارستان اختصاص یابد.
دکتر کیانوش جهانپور افزود: این برای نخستین بار است که بخشی از درآمد اکران یک فیلم کودکان و نوجوانان در کشور برای امور خیریه سلامت و بیمارستان کودکان تخصیص می یابد.
وی ادامه داد: بلیط های اکران عمومی این فیلم با شعار ‘ هر بلیط، یک آجر برای توسعه بیمارستان ‘ فروخته می شود.
وی با اشاره به مراسم رونمایی از پوستر فیلم قهرمانان کوچک که امروز شنبه در بیمارستان خیریه و تخصصی کودکان امام حسین (ع) اصفهان برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور کارگردان فیلم، مسئولان شهر و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خیران سلامت و کودکان برگزار شد.

آریا عبدی ایده پرداز این فیلم در ادامه این برنامه با اشاره به تلخ بودن فیلم‌هایی که با پیام کمک‌رسانی ساخته شده‌اند، تصریح کرد: این فیلم می‌خواهد بدون ناراحت کردن مخاطب، کمک کردن و نوع‌دوستی را ترویج دهد.

وی با بیان این که ابراز داشت: کالاهایی داریم که توانایی رقابت با محصولات خارجی دارند اما مردم ما سهواً و به دلیل عدم اطلاع همچنان از محصولات خارجی استفاده می‌کنند.

این فعال سینما با تأکید بر این که پیام فیلم قهرمانان کوچک استفاده از تولید داخلی است گفت: کل این فیلم همین پیام را دارد که اگر کالای ایرانی نخریم پدرمان بیکار می‌شود.

وی عنوان کرد: تأکید ما این بود که کار شعاری نشود، 13 بازیگر از بهترین‌های طنز سینمای کشور در این فیلم حضور دارند و برای جذابیت بیشتر از قهرمان المپیک استفاده شده است.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: پیوند خوردن فیلم قهرمانان کوچک با این بیمارستان و این که قرار شده بخشی از فروش بلیت آن برای توسعه بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان مصرف شود را افتخاری برای خودم می‌دانم.
فیلم قهرمانان کوچک، نخستین فیلم کمدی – رزمی در حوزه کودکان و نوجوانان است که با نگاهی نو به معضل قاچاق کالا و موضوع حمایت از تولید ملی می پردازد.
قهرمانان کوچک برگرفته از نام و یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی، پهلوان ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای است.

دکمه بازگشت به بالا