طرح همسفر ویژه عید سعید فطر شرکت مخابرات ؛ یک گیگا بایت ، شش ماهه فقط 1500تومان

پایگاه خبری ارک خبر-تهران:

طرح همسفر ویژه عید سعید فطر شرکت مخابرات ؛ یک گیگا بایت ، شش ماهه فقط 1500تومان

طرح ویژه مشترکین اینترنت پرسرعت همسفر شرکت مخابرات ایران با سرعت 16 مگابیت برثانیه، یک گیگا بایت ، شش ماهه فقط 1500تومان،  به مناسبت سعید فطر از اول تیرماه آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در راستای افزایش رضایت مشتریان و ارائه سرویس ها و بسته های حجمی متنوع و جذاب برای کاربران،  ثبت نام طرح تشویقی یکماهه خدمات اینترنت پرسرعت با فناوری ADSL با نام “همسفر” از اول تیر ماه تا پایان تیرماه آغاز شد.

 

بر اساس این گزارش ، این طرح ، که در ادامه طرح همسفر است ، سرویس ها و بسته های حجمی جدید ADSL   با شرایط ویژه ای به مدت محدود در سراسر کشور  به متقاضیان واگذار می شود.

 

این گزارش می افزاید ، بسته حجمی با پوشش شبکه  G2 پنج روزه 3500 تومان ، بسته حجمی  با پوشش شبکه G5 پنج روزه 7500 تومان،  بسته حجمی با پوشش شبکه   G5 پنج روزه 16500 تومان ،  بر اساس زمان ارائه و پوشش شبکه  و تخفیف در ارایه  300 گیگ300هزار تومان  از جمله شرایط ویژه این طرح است .

 

مشترکین گرامی می توانند از طریق تماس با 2020 در سراسر کشور و یا مراجعه حضوری به مراکز امور مشترکین در مناطق مخابراتی از مزایای این طرح بهره مند شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا