ساخت ایستگاه‌های قطارشهری با بالاترین کیفیت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در حاشیه بازدید مدیران شهری اصفهان از ایستگاه آزادی مطرح شد؛
ساخت ایستگاه‌های قطارشهری با بالاترین کیفیت/ قرار نیست با هر کیفیتی کار را پیش ببریم/ اکیپ‌های شب در ایستگاه‌های در حال ساخت قطارشهری فعال هستند/ طرح میدان آزادی احیا می‌شود
مدیران شهری اصفهان و همچنین اعضای هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان و حومه همزمان با مراحل نهایی تکمیل ایستگاه قطارشهری آزادی اصفهان، از آخرین وضعیت ساخت این ایستگاه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قطارشهری اصفهان و حومه، سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان در جلسه بررسی روند ساخت فاز سوم خط یک قطارشهری اصفهان با اشاره به اهمیت ساخت سه ایستگاه باقیمانده از متروی اصفهان گفت: در حال حاضر مدیران شهری اصفهان دغدغه خود را بر تکمیل ایستگاه‌های قطارشهری معطوف کرده‌اند و افراد زیادی بر این مسئله متمرکز شده‌اند.
مهندس محمدنورصالحی با بیان اینکه سه ایستگاه باقیمانده باید در یک ماه آینده با نهایت دقت و سرعت کار خود را پیش ببرد، ادامه داد: در این مدت باید با برنامه‌ریزی هفتگی و روزانه، پیشرفت کار به صورت درصدی رصد شود زیرا در این مدت هیچ تأخیری برای بخش‌های پایانی کار جایز نیست.
وی با بیان اینکه اکیپ‌های شب در زیر و روی میدان باید فعال شوند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم بین شهرداری و قطارشهری اصفهان درباره فضای سبز و دیگر موارد روی میدان باید انجام شود و اکیپ‌های حاضر باید تکمیل بخش‌های باقیمانده را اجرایی کنند.
ساخت ایستگاه‌های قطارشهری با بالاترین کیفیت
مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در حاشیه این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت ساخت میدان آزادی اصفهان با بیان اینکه قرار است بعد از احداث مترو نگاهی به محورهای چهارباغ، هزارجریب و دیگر خیابان‌ها داشته باشیم، گفت: در این طرح 4 حوض و یک مجسمه 6 متری که پیش از این در میدان قرار داشت، پیش‌بینی شده است.
مهندس جواد شعرباف با بیان اینکه درصد اندکی از بخش‌های نازک‌کاری سازه باقی مانده، ادامه داد: پیشرفت برنامه‌ای این ایستگاه نزدیک به 97 درصد بوده و کار سازه‌ای آن با کیفیت قابل توجهی انجام شده است.
وی توجه به موضوع کیفیت سازه‌ها را مهم خواند و افزود: اولویت ما در ساخت ایستگاه‌ها و تکمیل نازک‌کاری آن، انجام کار با بالاترین کیفیت است و ما به دنبال آن هستیم که کار با بالاترین کیفیت ساخته شود زیرا قرار نیست به هر قیمت کار انجام شود.
مشاور عالی شهردار اصفهان درباره زمان نصب پله‌های برقی ایستگاه اضافه کرد: پله‌‌های برقی ایستگاه آزادی نیز طی روزهای آینده نصب خواهند شد.
گفتنی است، با بهره‌برداری بخشی از خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون 11 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت 7 صبح تا 15 هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.
فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته، از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا، به ایستگاه تختی می‌رسد
دکمه بازگشت به بالا