شمار گردشگران در ژاپن از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

پایگاه خبری ارک خبر-پکن:

شمار گردشگران در ژاپن از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشت

 ژاپن می گوید که شمار گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند در طول دوره یک ساله که ماه جاری میلادی پایان یافته، از مرز ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا، آژانس گردشگری ژاپن روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد: این پنجمین سال متوالی است که شمار توریست هایی که به ژاپن می آیند از این رقم بیشتر می شود.
در ماه گذشته میلادی شمار گردشگرانی که به ژاپن سفر کرده اند به بیش از 2 میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید که در مقایسه با ماه مارس (اسفند – فروردین) امسال ۲۹ درصد بیشتر شده است.
سازمان گردشگری ژاپن در گزارش آماری خود آورده است که شمار گردشگران خارجی در این کشور بخصوص در فصل بهار افزایش چشمگیری پیدا می کند.
تارنمای ژاپن نیوز به نقل از این سازمان می نویسد؛ بسیاری از گردشگران علاقمند به طبیعت و فناوری های پیشرفته ژاپن هستند و در فصول مختلف به این کشور سفر می کنند.
ژاپن اعلام کرده است که با در نظر گرفتن خطوط بیشتر پروازی و افزودن بر شمار کشتی های مسافرتی شمار گردشگران در سال های آینده بیشتر نیز خواهد شد.
بیشترین شمار گردشگران خارجی در ژاپن از کشورهای کره جنوبی، چین، مناطق هنگ کنگ و تایوان هستند و در ماه گذشته میلادی ۵۵۴ هزار کره ای و ۵۳۰ هزار چینی از ژاپن دیدن کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا