جشنواره ایده های قرآنی بستری برای شکوفایی و نوآوری های قرآنی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

جشنواره ایده های قرآنی بستری برای شکوفایی و نوآوری های قرآنی

 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح فرایند برگزاری جشنواره ایدههای قرآنی گفت: با توجه به مشارکت گسترده و با کیفیت ایدهپردازان مختلف از سطح کشور، انتظار میرود این جشنواره در قامت یک نهاد نوآورانهی قرآنی منشاء خلاقیت و شکوفاییهای زیادی بشود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح فرآیند جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در سطح کشور برگزار و مجموعاً 467 ایده از 72 شهر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی افزود این سطح مشارکت در رویداد  ایدهپردازی قرآنی قابل ملاحظه و ستودنی است که موجب رشد و شکوفایی ذهنهای ایدهورز و آماده برای ایدهپردازی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قطبی افزود: ایدههای دریافت شده در سه بخش فعالیت، خدمات و محصولات قرآنی است که 40 درصد از ایدهها توسط حوزویان و 51 درصد توسط دانشگاهیان و 9 درصد توسط افراد با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم ارائه شده است. از این تعداد 72 درصد آقا و 28 درصد خانمها ایدههای خود را ارائه کردهاند.

 

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن یادآور شد: روز چهارشنبه 13 اردیبهشت برای صاحبان ایدههای برگزیده کارگاه تخصصی ایدهورزی برگزار و روز سه شنبه 2 خردادماه آیین پایانی و انتخاب برترینها همراه با اعطاء جوائز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا