معاون استاندار کرمانشاه: تمام عوامل اجرایی انتخابات امین مردم هستند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید سرپل ذهاب افزود: بی شک انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در امنیت، صحت و سلامت کامل و بدون هیچ گونه جانبداری سیاسی با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سیاست در مبانی دین اسلام به معنای غلبه و چیره شدن شخص یا گروهی بر اشخاص دیگر نیست، اظهار داشت: عرصه سیاست به معنای رقابت و همکاری است و در کشورمان براساس آموزه های دینی به معنای تشریک مساعی در راه پیشرفت کشور است.
وی بیان کرد: سیاست ما باید اخلاقی باشد و بنا به فرمایش رهبری هر سیاستی که متاثر از مبانی دین اسلام و اخلاق باشد تکامل مردم را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: در مقوله شوراها، مردم به کاردانی، دانایی و تخصص افراد نگاه کنند چرا که سرنوشت ما به انتخابی است که خود انجام می دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: شعار دولت تدبیر و امید از همان ابتدا اعتدال در عمل و گفتار به معنای دوری از تنش و راستگویی با مردم بوده است که تاکنون نیز موفق بود و سیاست ورزی اخلاقی نیز مدنظر دولت دکتر روحانی بود که زیر چتر اعتدالگرایی قابل مطرح کردن است.
شاه حسینی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید اضافه کرد که در عرصه ملی با توجه به آمار، بسترهای مناسبی برای پیشرفت کشور فراهم شده و فعالیت های مهمی انجام گرفته است.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه، گفت: در کرمانشاه نیز اقدام های مهمی صورت گرفت که تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نمونه ای از این فعالیت ها اثرگذار است که آینده روشنی را برای استان کرمانشاه ترسیم کرده است.
معاون استاندار کرمانشاه در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که از چند ماه گذشته برای تنوع در حوزه مدیریتی بحث فرمانداری سرپل ذهاب مطرح شد، گفت: فرماندار جدید این شهرستان از سابقه بالایی برخوردار است و از وجود فرماندار سابق نیز در یکی از پست های کلیدی استان بهره گرفته می شود.
شاه حسینی افزود: فرماندار جدید سرپل ذهاب در مسئولیت های مختلف وزارت کشور سوابق درخشانی دارد و در بسیاری از شهرستان های استان کرمانشاه نیز سابقه فعالیت داشته است.
امام جمعه سرپل ذهاب نیز در ادامه این آیین در سخنانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدای بزرگی است که در این راه زحمات بسیاری کشیده اند و برای پیروزی این نظام الهی جان شیرین خود را نثار کردند.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: انقلابی که با زحمات بسیاری به ما رسیده است باید به سمتی برود که اهداف گذشتگان بوده و به موفقیت خود ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: تکیه زدن بر صندلی ریاست مناصب مختلف انقلاب اسلامی، هم می تواند یک تهدید باشد و ما را به سوی آتش جهنم سوق دهد و هم می تواند یک فرصت مناسب برای رسیدن به بهشت باشد.
وی با بیان این که وظیفه مسئولان در مناصب دولتی بسیار سنگین است، ادامه داد: مسئولان باید در دوره تصدی گری ، مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلگرم کنند و با مجاهدت شبانه روزی و یک روحیه جهادی، زمینه های رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی را فراهم کنند.
امام جمعه سرپل ذهاب انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده را مهم ترین رویداد سیاسی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید شهرستان با درایت و آگاهی، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم کند.
در پایان این آیین از خدمات جهانبخش حیدری فرماندار سابق سرپل ذهاب با اهدای هدایایی تقدیر و اکبر سنجانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی معرفی و منصوب شد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار صدیقی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا