فرزندان شهيد شاغل در اداره كل راه وشهرسازي منشاء خير و بركت هستند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ر كل راه وشهرسازي استان اصفهان:

فرزندان شهيد شاغل در اداره كل راه وشهرسازي منشاء خير و بركت هستند

بمناسبت روز شهيد، نشست صميمي مدير كل راه وشهرسازي استان اصفهان با فرزندان شهيد شاغل در اين مجموعه برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان، بمناسبت 22 اسفند روز شهيد، نشست صميمي مديركل راه وشهرسازي استان با 21 فرزند شهيد شاغل در اين اداره كل برگزارشد.

در اين نشست كه با حضور داريوش وكيلي مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و احساني رييس هماهنگي امور ايثارگران استانداري و مديران ستادي اداره كل راه وشهرسازي برگزار شد از تلاش ها و خدمات فرزندان شهدا تجليل شد .

حجت اله غلامي مديركل راه وشهرسازي استان ضمن گراميداشت ياد وخاطرشهداي هشت سال دفاع مقدس وجود فرزندان شهيد در مجموعه راه وشهرسازي را منشاء خير و بركت براي اين مجموعه دانست و گفت: هر يك از فرزندان شهدا موتور محركه يك مجموعه اي از نيرو هاي آن محسوب مي شوند كه افراد ميزان كارايي و عملكرد آن ها را رصد مي كنند و از آن ها به عنوان الگو استفاده مي كنند .

وي در ادامه بيان داشت: در شرايط سخت اقتصادي حاكم در جامعه كه به عنوان خشك سالي مالي مطرح است بحث اقتصاد مقاومتي حائز اهميت بوده و با اهداف تعيين شده توسط وزارت راه وشهرسازي درجهت رسيدن به آن، هر يك از افراد نقش بسزايي دارند كه نقش شما فرزندان شهدا به عنوان الگو مهم تر است .

مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان با اشاره به اقداماتي كه در مجموعه ادارت زير مجموعه وزارت راه وشهرسازي در استان انجام مي شود اظهار داشت: مجموعه وزارت راه وشهرسازي در استان با تمام توان و به صورت جهادي در حال فعاليت است و بيشتر پروژه هاي فعال در بخش راه ، ريل ، حمل ونقل و فرودگاه در راستاي اقتصاد مقاومتي در استان در حال پيگيري است به گونه اي كه تاكنون 1000 ميليارد تومان در بخش راه جذب مشاركت خصوصي داشته ايم .

غلامي خطاب به فرزندان شاهد گفت: شما پشتوانه‌هاي مستحكم انقلاب اسلامي و حاميان حاضر در همه صحنه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيد و وجود شما در اين اداره كل منشاء خير و بركت است واميدواريم بتوانيم دين خود را به شهدا ادا نموده ومسير آن ها را ادامه دهيم .

داريوش وكيلي مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان نيز در ادامه بيان داشت: شهدا همواره ناظر بر احوال ما هستند و بايد كمك كرد تا مشكلات جامعه ايثارگران و خانواده شهدا رفع گردد .

وكيلي گفت: همانگونه كه شهدا در صحنه هاي مختلف در جنگ پيشتاز بوده و مديريت كارها را بر عهده داشتند ، فرزندان شهدا نيز از اين مهم برآمده و لازم است تا از اين يادگاران شهدا در مديريت بخش هاي مختلف استفاده شود .

در اين نشست مهدي منصوري فرزند شهيد ناصر منصوري به عنوان نماينده فرزندان شهيد شاغل در اين اداره كل ايراد سخن نمود و خواستار رفع مشكلات موجود اين جمع شد.

گفتني است در پايان از 21 فرزند شهيد شاغل در اداره كل راه وشهرسازي تجليل گرديد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا