نامگذاری پروژه‌های عمرانی به نام برادران شهید، توفیق ارزشمند مدیریت شهری است

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

شهردار تبریز:

نامگذاری پروژه‌های عمرانی به نام برادران شهید، توفیق ارزشمند مدیریت شهری است

شهردار تبریز با اشاره به اینکه نامگذاری پروژه های عظیم عمرانی به نام برادان شهید را توفیق ارزشمند مدیریت شهری در اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره برداری از کتابخانه ویژه فرهنگ مقاومت و پایداری جمع خانواده های شهدای مدافع حرم با بیان این مطلب افزود: در سه سال گذشته مهمترین پروژه های عمرانی تبربر به نام جاوید برادران شهید متبرک شده است.

وی عنوان کرد: با این پشتوانه فرهنگی و اعتقادی مصمم هستیم که عمران و آبادانی شهر را با دعای خیر خانواده شهدا تداوم ببخشیم.

نجفی گفت: در این کتابخانه مجلد های فرهنگ مقاومت و پایداری به همراه آتار مکتوب شهدای هشت سال دفاع مقدس به زبان های مختلف چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه های عمرانی و زیرساخت های فرهنگ مقاومت و پایداری مزین به خون و راه شهداست.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: مجاورت این کتابخانه با گلزار شهدا می تواند تسهیل روند پژوهش در مورد شهدا را  برای محققان و اندیشمندان حوزه مقاومت و پایداری محقق سازد.

وی اظهار داشت: در جهت حل مشکلات ترافیکی و سهولت پارکینگ خودروها ، همچنین رفاه حال همشهریان محترم و زائرین قبور مطهر شهدا و مومنین پارکینگ بزرگ وادی رحمت به متراژ 51 هزار متر مربع در دست احداث است.

نجفی از دیگر پروژه های عمرانی وادی رحمت به تعریض مسیر اصلی اشاره کرد و گفت: احداث مسیر مجزا و منتهی به شهرک اندیشه با هدف سهولت تردد و زیارت گلزار شهدا اجرایی می شود.

شهردار تبریز همچنین  با اشاره به اجرای دیگر پروژه های عمرانی مانند پارک موزه دفاع مقدس افزود: در سال جاری بالای 11 میلیارد تومان جهت افتتاح این پروژه عظیم هزینه شده است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

نجفی تصریح کرد: این پروژه ماندگار به خانواده های معظم شهدا و مردم تبریز تقدیم می شود و تزیین نام معابر شهری به نام شهدا برای نشان دادن ارادت مردم و تجدید میثاق با خون شهداست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا