در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از دست اندرکاران برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و هزار شهید شرق اصفهان تجلیل شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از دست اندرکاران برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و هزار شهید شرق اصفهان تجلیل شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از برگزار کنندگان یادواره سرداران و فرماندهان و هزار شهید شرق اصفهان، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، پیرامون خشکسالی های اخیر، خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش بارش ها و خشکسالی سال های اخیر در شرق اصفهان، امیدواریم بتوانیم گامی در جهت حل مشکلات این منطقه برداریم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه حفظ اسلام، تحقق آرمان های امام (ره) و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، از آرمان های شهدا بودند، اظهار داشت: ما باید به دور از تعلقات جناحی و گروهی یاد و خاطره شهدا را پس بداریم و مدافع خون و آرمان های آنان باشیم.

رضوانی با بیان اینکه کشور ما جزیره ای امن در بین دیگر کشورهای منطقه است، عنوان کرد: کشور ما به برکت خون شهدا، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت و آرامشی برخوردار است که باید قدر و ارزش آن را بدانیم.

وی افزود: پیشرفت کشور ما در 3 دهه گذشته در عرصه های مختلف مرهون ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره آنان از وظایف همه ماست.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت ایجاد نشاط و امید در جامعه در آستانه انتخابات سال آینده، اظهار داشت: ما باید بستر را برای مشارکت حداکثری مردم در 3 انتخابات مهم پیش رو در سال آینده فراهم سازیم، چراکه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی بیانگر اقتدار کشور است و نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.

در پایان، با حضور فرماندار اصفهان از دست اندرکاران یادواره سرداران، فرماندهان و هزار شهید شرق اصفهان تجلیل شد.

رضوانی همچنین در سفر به شرق اصفهان با حضور در گلزار شهدای روستای کمال آباد بخش جرقویه علیا، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، یادواره سرداران، فرماندهان و هزار شهید شرق اصفهان از روز 13 لغایت 22 مرداد ماه سال 95 تحت عنوان لاله های شرق، در منطقه شرق اصفهان و با محوریت شهر اژیه برگزار گردید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا