حراست، امین‌ترین مشاور هر مدیر اجرایی است

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

شهردار تبریز:

حراست، امین‌ترین مشاور هر مدیر اجرایی است

 شهردار تبریز، با بیان این که وظیفه حراست در وهله نخست، پیشگیری است، گفت: این مجموعه حساس، در شهرداری تبریز، از اهمیت مضاعفی برخوردار است و به طور مستمر، بحث تکریم ارباب رجوع را پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ارک خبربه نقل از شهریار، دکتر صادق نجفی، در نشست خود با مدیران حراست شهرداری تبریز که با حضور مدیرکل اطلاعات استان و مدیرکل حراست استان برگزار شد، اظهار داشت: حراست، نمی‌تواند و نباید منتظر بروز تخلف باشد؛ این مجموعه باید زمینه‌های بروز اشتباه و تخلف را در مبدا امر، شناسایی و مهار کند. در غیر این صورت، زوایه انحراف، لحظه‌به‌لحظه گسترش یاقته و به فضای بیشتری، تسری می‌یابد.
وی اضافه کرد: حراست باید با بهره‌گیری از راهکارهای روز نظارتی و حراستی، به طور توام، از حقوق شهرداری و شهروندان صیانت کند.
دکتر نجفی، با بیان این‌که شهرداری، یک مجموعه تمام‌کننده در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی است، گفت: با در نظر داشتن همین کارکرد، جایگاه سازمانی حراست شهرداری تبریز به «اداره‌کل» ارتقا یافته تا با امکانات و ظرفیت‌های بیشتری، ماموریت‌های خود را پیگیری کند.
شهردار تبریز، حراست را امین‌ترین مشاور هر مدیر اجرایی خواند و افزود: بخش عمده‌ای از توفیقات شهرداری تبریز در سه سال‌ونیم اخیر، مرهون تغذیه فکری مدیران اجرایی توسط بخش‌های حراستی است؛ خرسندیم که این موهبت مهم، به نقطه‌ای رسیده که حراست شهرداری تبریز به عنوان نمونه در سطح استان و کشور مطرح شده است.
وی با تقدیر از مدیرکل اطلاعات استان گفت: این مجموعه دلسوز، ملجا و پناه عموم دستگاه‌های اجرایی است و نقش چشمگیر آن در توفیقات حراستی شهرداری تبریز، برجسته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا