سردار آزمون در جمع بهترین های فوتبال روسیه

پایگاه خبری ارک خبر-مسکو:

سردار آزمون در جمع بهترین های فوتبال روسیه

 سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف روسیه در هفته هجدهم لیگ قهرمانی باشگاههای این کشور با 9 گل زده تاکنون در ردیف بهترین بازیکنان قرار گرفت.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا، سردار آزمون که تاکنون در این فصل 9 گل برای تیم خود به ثمر رسانده، جزو بهترین های این تیم و مهاجم پرگل لیگ باشگاههای روسیه شناخته شده است.
روزنامه روسی اسپورت اکسپرس روز چهارشنبه نوشت: تیم روستوف در هفته هجدهم با 28 امتیاز در ردیف هفتم پس از تیم های ترک گروزنی و اوفا (مرکز باشقیرستان) قرار گرفته است.
سردار آزمون بین مهاجمان تیم در مکان دوم پس از دیمیتری پولوز قرار دارد که در این فصل 11 گل به ثمر رسانده و کریستین نوبوئا مهاجم اکوادوری روستوف هم شش گل زده است.
آزمون که از بازیکنان محبوب روستوف است، به تازگی در نظرسنجی از تماشاگران طرفدار این تیم از پنج امتیاز 4.82 امتیاز به دست آورد.
خبرگزاری ایتارتاس نیز به تازگی نوشت: سردار آزمون یکی از بهترین های فوتبال ایران است که بسیاری از کارشناسان آینده خوب حرفه ای برای وی پیش بینی می کنند و چند تیم مطرح اروپایی نیز برای جذب او ابراز علاقه کرده اند.
سوم دی ماه نیز مدیریت لیگ برتر و روزنامه ورزشی پرشمارگان «اسپورت اکسپرس» روسیه، سردار آزمون مشهور به مسی ایرانی را در جایگاه چهارم بازیکنان برتر فوتبال این کشور قرار دادند.
این بازیکن ایرانی به دلیل بازی های خوب و گلزنی های خود در لیگ برتر روسیه و اروپایی مورد توجه ویژه کارشناسان ورزشی و رسانه ای این کشور قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا