مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال جام فجر یادبود شهدای مدافع حرم در منطقه راوند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال جام فجر یادبود شهدای مدافع حرم در منطقه راوند در روزجمعه مورخ ٩٥/١٢/١٣ با معرفی تیم‌های برتر به كار خود پایان داد.
مسئول كميته برگزاري مسابقات فوتسال جام فجر یادبود شهدای مدافع حرم در راوند با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات كه به همت معاونت جوانان ستادنمازجمعه منطقه راوند برگزار گردید تعداد ١٠ تیم در رده نوجوانان ازشهرهای كاشان، راوند، مشكات، یزدل، محمدآباد و اتباع و ٤ تیم در رده پیشكسوتان راوند، خزاق و جانبازان بصورت گروهی و جداگانه به رقابت پرداختند كه در پايان تيم‌هاي مسجدجوادالائمه راوند، عشاق المهدي يزدل و شهيد ياوري راوند در رده نوجوانان به ترتيب اول تا سوم شدند و تيم انقلاب راوند در رده پيشكسوتان نيز به مقام برتر رسيد .
همچنين به بازيكن اخلاق و آقاي گل مسابقات در رده نوجوانان و پيشكسوتان هدايايي اهدا شد.
علی اصغر قطبی افزود: این مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت مدافعان حرم صورت پذیرفت که همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و طی مدت ٧ هفته به طول انجامید.
وی بر ضرورت پرداختن به ورزش در کنار فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: در همین راستا در روز افتتاحیه همزمان با اذان مغرب، نمازجماعت در سالن ورزشی کیهان محل برگزاری مسابقات توسط امام جمعه منطقه راوند حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي اصل حسيني برپا شد و در طول برگزاری این مسابقات، حضور پررنگ روحانیت در کنار جوانان نیز یکی از نقاط قوت این مسابقات بود.
مسئول معاونت جوانان ستاد نماز جمعه منطقه راوند، ایجاد نشاط در بین جوانان و نوجوانان، تجلیل از پیشکسوتان ورزش منطقه راوند، ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور در میدان‌های بزرگ اجتماعی و انس آنها با نمازجمعه را از جمله اهداف این سری از مسابقات برشمرد.
قطبی، استقبال پرشور جوانان و پیشكسوتان جهت همراهی و تماشای این مسابقات را از جمله نكات قابل تأمل این مسابقات برشمرد و تصریح کرد: ورزش یکی از عرصه‌های مهم فرهنگی است که کمتر به آن پرداخته شده است و بجاست که در بخش ورزشی و فرهنگي جوانان منطقه نیز همانند سایر برنامه‌های مذهبي سرمايه گذاري جدی صورت پذیرد.
مسول كميته برگزاري مسابقات در پايان افزود: جا دارد از امام جمعه محبوب منطقه راوند، مسئول ستادنمازجمعه منطقه راوند، اعضا و معاونت‌هاي این ستاد به ویژه اعضاي معاونت جوانان، كميته اجرايي اين مسابقات، نيروي انتظامي، شهرداري راوند، هیئت فوتبال شهرستان، پرسنل درمانگاه شبانه روزي فاطميه راوند، پايگاه بسيج شهید قدوسي راوند، آموزش و پرورش شهرستان کاشان، مديريت و پرسنل محترم سالن كيهان راوند و موسسه فرهنگي مذهبي اربعين تشكر و قدرداني را داشته باشیم.

IMG_20170304_233249 IMG_20170304_233246 IMG_20170304_233244 IMG_20170304_233241

 

 

دکمه بازگشت به بالا