رییس پلیس: 24 هزار عدد مواد محترقه در قصرشیرین کشف شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

سرهنگ عنایت فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد محترقه و آتش زا در چند روز گذشته از واحدهای صنفی سطح شهر قصرشیرین کشف و ضبط شد و در این رابطه نیز سه تن دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و آسیب های جسمانی در آستانه چهارشنبه آخر سال، پلیس قصرشیرین برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا را به طور جد در دستور کار خود قرار داده است.
وی بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از اقدام های سوء امنیتی و انتظامی در هفته های پایانی سال در دستور کار پلیس است و این طرح تا پایان تعطیلات نوروز 96 ادامه دارد.
فرمانده انتظامی قصرشیرین همچنین از خانواده ها خواست تا بر رفتار و اعمال فرزندانشان نظارت بیشتری داشته باشند و آموزش های لازم را مبنی بر استفاده نکردن از مواد محترقه و آتش زا به آن ها ارایه کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
فلاحی اضافه کرد: برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی و تامین نظم و امنیت برای شهروندان و همچنین تشکیل جلساتی با دستگاه های خدمات رسان و امدادی نیز از دیگر اقدام های پلیس قصرشیرین در آستانه چهارشنبه آخر سال است.
وی گفت: تامین نظم و امنیت در مکان های عمومی و همچنین درج پیام های آموزشی و هشدارهای پلیسی در مکان های عرضه سوخت، معبرها و بوستان های سطح شهر و آموزش های لازم از طریق مدارس به دانش آموزان نیز از دیگر تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این نوار مرزی 2 پایانه صادراتی پرویزخان و خسروی فعال است.
بیش از 54 درصد حجم کالاهای صادراتی غیرنفتی کشورمان به عراق از این 2 مرز انجام می شود.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا