امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت دراجرای سیاست های وزارت راه و شهرسازی باشد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی افزود: استیضاح، حق قانونی مجلس است و امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت افزون تر در اجرای سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به مردم باشد.
روحانی راه پیشرفت و تعالی کشور را در همدلی، هماهنگی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که این اتحاد عامل مهمی در شکست افراطی گری است.
رئیس جمهوری اعتماد مجلس شورای اسلامی را نقطه روشن شرایط سیاسی کشور و نشانه ای از عملکرد همدلانه مجلس و تعامل نزدیک تر دولت و مجلس برشمرد و بر ضرورت تقویت این همبستگی تأکید کرد.
روحانی همچنین از تلاش های وزیر نیرو و همکاران ایشان در ترمیم مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر در حوزه آب و برق تشکر کرد و بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش ها بویژه در استان خوزستان توصیه نمود.
در ادامه جلسه، هیات وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر صدور مجوز امضای موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی «نوردوز – مغری» موافقت کرد.
سیام**3061****تنظیم کننده: میترا بلندقامتی *انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا