طرح تشدید نظارت نوروزی بازار مصرف ‎در ورامین آغاز شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

حسن میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح تشدید نظارت نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیزات حکومتی از امروز آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده ، با حضور 7 اکیپ نظارتی در مناطق مختلف شهرستان و بازار مصرف اجرا می شود.
وی افزود: در اجرای این طرح از بازرسان افتخاری نیز کمک گرفته خواهد شد.
وی اظهار داشت: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از فعالیت فرصت طلبان و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده، از اهداف اجرای این طرح است.
میرزایی بیان کرد: اجرای این طرح زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی ، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها ، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی فراهم می کند.
وی افزود: این طرح در 2 بخش کالاها و خدمات اجرا می شود که نظارت کامل برفعالیت فروشگاههای عرضه کالاهایی که در سبد مصرفی خانوار نقش اساسی دارند، نظیر فروشگاههای زنجیره ای، موادغذایی، پوشاک، آجیل وخشکبار، انبار، سردخانه ها، میادین میوه وتره بار، غذاخوری ها، رستوران ها، پایانه های مسافربری، خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو و گروه های امداد خودرو ازجمله اماکنی هستند که تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین همچنین از اجرای طرح تشدید نظارت بر قالیشویی های شهرستان ورامین خبر داد.
وی گفت: در این طرح تیم های بازرسی به صورت مستمربر چگونگی عملکرد 25 واحد قالیشویی فعال در ورامین نظارت داشته و با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، تقلب ، عدم درج قیمت خدمات ، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهند داد.
وی تصریح کرد: این طرح تا روزهای پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفین برخورد خواهد شد .
وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن 124 در اختیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین بگذارند .
ورامین با 300 هزار نفرجمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا