قدردانی شهردار کلانشهر رشت از همیاری شهروندان در جریان بارش برف اخیر

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، سید محمدعلی ثابت قدم که روز یکشنبه در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی رشت به منظور دفاع از بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری این کلانشهر در صحن شورا حضور یافته بود، افزود: مردم در زمینه مشکلاتی که به نوعی در بارش شدید برف بروز کرده بود، مشارکت خوبی داشتند.
وی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه نیروهای شهرداری کلانشهر رشت برای بازنگهداری معابر و خیابان ها، اظهار کرد: کارگران، پاکبانان، آتش نشانان، رانندگان اتوبوس و سایر نیروها پای کار بودند و تلاش کردند.
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: برای بیان عملکرد تک تک سازمان های زیرمجموعه شهرداری رشت هر زمانی که اعضای شورا تمایل داشته باشند، حاضر هستم.
رئیس شورای اسلامی رشت ضمن قدردانی از نیروهای شهرداری این کلانشهر گفت: مجموعه شهرداری رشت در برف اخیر خوب درخشیدند.
مسعود کاظمی بیان داشت: خدمات رسانی در شأن مردم بیش از این بود اما با توجه به امکانات و تجهیزات جای خدا قوت دارد.

* تشویق نیروهایی که در برف شدید تلاش کردند
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی رشت ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری این کلانشهر برای خدمات رسانی در برف شدید از شهردار خواستند تا نیروهایی که در برف اخیر تلاش کردند، مورد تشویق قرار گیرند.
سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این جلسه گفت: زحمات مجموعه شهرداری رشت در خدمات رسانی در برف و بازنگهداری معابر و خیابان ها جای قدردانی دارد.
وی اظهار داشت: کارکنانی که در بحران برف زحمت کشیدند، بایستی از سوی شهرداری رشت مورد تشویق قرار گیرند تا آنان در خدمات رسانی بحران های احتمالی انگیزه بهتری داشته باشند.

*ضعف تجهیزات و امکانات شهرداری رشت به شدت حس می شود
سید رضا علوی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش نیروهای مجموعه شهرداری گفت: ضعف تجهیزات و امکانات شهرداری به شدت حس می شود.
وی اظهار داشت: نیروهای مجموعه شهرداری کلانشهر رشت با توجه به ضعف امکانات و تجهیزات خوب کار کردند که بایستی مورد قدردانی ویژه قرار گیرند.
محمدحسین کارگرنیا یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز بیان کرد: شاهد تلاش ها و بیدار ماندن همه همکاران در مجموعه شهرداری بودیم.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر بایستی برای بازگشایی معابر و کوچه های فرعی تلاش بیشتری انجام گیرد تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.
فاطمه شیرزاد از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه شهرداری در پی بارش نعمت الهی برف گفت: با ارتقاء ناوگان خودرویی در حوزه شهری بایستی دغدغه های مردم را در بحران هایی از جمله برف کاهش دهیم.
بارش شدید برف که از بامداد جمعه گذشته در مناطق مختلف گیلان بویژه در رشت مرکز استان آغاز شده بود، صبح شنبه پایان یافت. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، ارتفاع برف در شهرستان رشت بین 55 تا 95 سانتیمتر گزارش شده است.

* اعضای شورا حرمت ها را نگه دارند
اسماعیل حاجی پور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا بیان داشت: اعضای شورا بایستی حرمت ها را نگه دارند.
وی با بیان این که ما باید قانونی رفتار کنیم، تصریح کرد: انعکاس برخی از حرف ها به خودمان بر می گردد که بایستی حرمت همدیگر را نگه داریم.
وی با بیان این که شهردار پیشانی ماست، اظهار کرد: تا زمانی که شهردار ماست مکلف به رفتاری هستیم که قانون به ما اجازه داده و شایسته رفتار انسانی است.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
جلسات هفتگی شورای اسلامی کلانشهر رشت ، یکشنبه ها هر هفته برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا