لغو مجوز 100 کانون فرهنگی هنری غیرفعال مساجد آذربایجان‌غربی

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان غربی:

لغو مجوز 100 کانون فرهنگی هنری غیرفعال مساجد آذربایجان‌غربی
مسئول دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به لغو مجوز 100 کانون غیرفعال فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: پایش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای تحول در برنامه های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار گرفته است و ادامه دارد.

ارک خبربه نقل از فارس:حجت الاسلام اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با‌ خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه با اشاره به ضرورت انجام کارهای فرهنگی در داخل و خارج از مسجد اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ظرفیت کار فرهنگی را درست شناختند و برای مقابله با آن سرمایه گذاری می‌کنند تا رسالت دینی را از جوانان ما بگیرند.

وی افزود: حقیقتا دستگاه‌های فرهنگی مانند ستاد کانون‌های مساجد از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که فرمودند “کانون‌های مساجد را فراموش نکنیم” و ضروری است مسئولان به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

مسئول دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حرکت جمعی و تشکیلاتی در کارهای فرهنگی و هنری در مساجد نشانگر قوت و اتحاد جمعی است افزود: برای ارتقاء و کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی مساجد، ستاد عالی کانون‌های مساجد در سال 96 برنامه‌های خوبی را برنامه‌ریزی کرده‌است تا علاوه بر جذب کثیری از جوانان با نشاط به مسجد از استعدادهای آنها در راستای غنی‌سازی برنامه‌ها استفاده شود.

بیگی کانون‌های مساجد را سنگر بی بدیل انقلاب دانست و گفت: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس  جوانان در پشت سنگر به صورت تن به تن از خاک این کشور دفاع کردند امروز نیز در مساجد و حسینیه ها که سنگر اصلی انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام است برای مقابله با جنگ نرم تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: با واریز سرانه  مرحله سوم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان که حدود دو میلیارد ریال بود در دهه فجر برنامه های شایسته و خوبی در مساجد برگزار شد.

مسئول دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به لغو مجوز 100 کانون غیرفعال فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: پایش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای تحول در برنامه های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار گرفته است و ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا