متهم به قتل سه نفر در کلاله استان گلستان در کمتر از 10ساعت دستگیر شد

پایگاه خبری ارک خبر-گنبد کابوس:

سرپرست فرماندهی انتظامی کلاله:

متهم به قتل سه نفر در کلاله استان گلستان در کمتر از 10ساعت دستگیر شد

 سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کلاله اعلام کرد: یکی از اهالی روستای آقیاجی از توابع بخش پیشکمر این شهرستان که متهم به قتل سه نفر از اعضای خانواده اش است و پس از وقوع قتل ها متواری شده بود، با تلاش مامورین نیروی انتظامی در کمتر از 10ساعت دستگیر شد.

ارک خبربه نقل از ایرنا:سرهنگ سیدخلیل هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: متهم به قتل به نام ن – ع، عصر روز گذشته (شنبه) پس از قتل پدر، مادر و خواهر زاده خردسالش، متواری و در روستای تمرقره قوزی این شهرستان مخفی شده بود که در کمتر از10ساعت به وسیله مامورین نیروی انتظامی دستگیرشد.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کلاله همچنین گفت: به هنگام دستگیری متهم به قتل، آثار خون در لباس وی مشاهده شد.
وی با بیان اینکه متهم به قتل، در هنگام دستگیری روحیه آرامی داشت واز عملکردش اظهار ندامت نمی کرد، گفت: علت و انگیزه این قتل ها در حال بررسی است.
سرهنگ هاشمی گفت: متهم به قتل، تحصیلکرده رشته کامپیوتر در هندوستان و مجرد می باشد.
وی در تشریح قتل های انجام شده گفت: فرد دستگیر شده که به گفته افراد آگاه دچار اختلال روانی است، متهم است که ابتدا با تبر پدر خودرا به قتل رسانده و سپس مادر و خواهرزاده حدود پنج سال خود را خفه کرده است.
کلاله در شرق استان گلستان واقع است و روستای آقیاجی، از توابع بخش پیشکمر این شهرستان، در 20 کیلومتری شرق شهر کلاله به عنوان مرکز این شهرستان قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا