مجلس نمایندگان یمن تازه‏‌ترین جنایت عربستان را به «شدت» محکوم کرد

پایگاه خبری ارک خبر:

مجلس نمایندگان یمن تازه‏‌ترین جنایت عربستان را به «شدت» محکوم کرد

 

مجلس نمایندگان یمن جنایت هفته گذشته عربستان سعودی در شمال استان صنعاء و هدف قرار دادن مراسم عزاداری در منطقه «ارحب» را به «شدت» محکوم کرد.

به گزارش ارک خبربه  نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس نمایندگان یمن بمباران اخیر مراسم عزاداری زنانه در منطقه ارحب واقع در شمال استان صنعاء را به «شدت» محکوم کرد.

مجلس نمایندگان یمن تاکید کرد که «ارتکاب جنایت عربستان و کشتار شهروندان مرد و زن یمنی و بمباران مراسم عزا و عروسی جدید نیست و پیش از این نیز بارها شاهد حملات وحشیانه و کورکورانه عربستان بودیم و طبق عادت آن، ائتلاف سعودی مسئولیت این جنایات را رد و در زمان مناسب به ارتکاب آن اعتراف می کند.»

مجلس نمایندگان یمن اعلام کرد که در حملات سعودی و ائتلاف آن، شهروندان یمنی اعم از زن، کودک و پیر و جوان در هر منطقه‌ای از اراضی یمن هدف قرار می گیرند.

مجلس نمایندگان افزود: این جنایت وحشتناک وحشی بودن عربستان را ثابت می کند و نشان می دهد که ارتش سعودی به هیچ گونه اصول دینی و ارزش انسانی پایبند نیست.

مجلس نمایندگان یمن با اشاره به ادامه سکوت جامعه بین الملل در قبال تجاوزات و جنایات عربستان و ائتلاف آن تاکید کرد که این اقدام باعث ادامه جنایت های سعودی در حق ملت یمن می شود.

نمایندگان یمنی از جامعه جهانی از جمله شورای امنیتی و سازمان های مدافع حقوق بشری خواست تا مسئولیت اینگونه جنایت ها را برعهده بگیرند و سکوت خود را بشکانند.

مجلس نمایندگان یمن در پایان بیانیه خود تصریح کرد که این جنایت ها نه تنها منجر به عقب نشینی مردم یمن نمی شود، بلکه عزم و اراده آنها برای مقاومت در برابر تجاوزات دشمن را بیشتر می کند.

جنگنده های عربستان سعودی هفته گذشته مراسم عزاداری زنانه در روستایی در منطقه «ارحب» واقع در شمال استان صنعاء را بمباران کردند که در پی آن هشت زن یمنی کشته و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا