تنظیم بودجه 96 با رویکرد زیست‌محیطی و ترافیکی/اصفهان 1400 در بودجه 96 دیده شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در جلسه علنی شورا:

تنظیم بودجه 96 با رویکرد زیست‌محیطی و ترافیکی/اصفهان 1400 در بودجه 96 دیده شد

شهردار اصفهان با اشاره به همراهی اعضای شورای شهر در فرایند تنظیم و تصویب بودجه گفت: بودجه 96 نیز با رویکرد زیست‌محیطی و ترافیکی تنظیم شده است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایمنا، مهدی جمالی نژاد در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان با اشاره به تصویب بودجه 96 شهرداری اظهارکرد: بودجه 96 شهرداری با همت و دلسوزی اعضای شورای شهر در جهت تحقق توسعه پایدار شهر در بهترین حالت ممکن تنظیم و به تصویب رسید.
وی افزود: بودجه 96، دومین بودجه ای است که طبق راهبردهای برنامه اصفهان 1400 تدوین شده است.
شهردار اصفهان ادامه داد: در یک سال اخیر یک تیم کارشناسی مسئولیت تدوین بودجه ریزی عملکردی را برای رفع مشکلات موجود برعهده داشته است که نمونه بارز آن در پروژه های سرمایه ایی شهری متبلور است.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه شفافیت، پاسخگویی و بهره‌وری از پیامدهای خوب بودجه‌بندی امسال است، اظهارکرد:  بودجه 96 نیز با رویکرد زیست‌محیطی و ترافیکی تنظیم شده است.
وی تاکید کرد: کمترین حاشیه و اختلاف سلیقه را در بودجه‌بندی سال 96 با اعضای شورای شهر اصفهان داشتیم؛ همچنین شاهد همراهی بسیار خوبی از مدیریت برنامه‌ریزی استان اصفهان برای مطالبات شهرداری از دولت برای تأمین بودجه قطار شهری بودیم که در سال آینده این امر محقق خواهد شد.
شهردار اصفهان اضافه کرد: در سال 97 نیز بودجه شهرداری اصفهان به منظور ایجاد شفاف سازی نوگرایی و خلاقیت در مدیریت شهری به صورت عملکردی تدوین خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا