ایران – چین در آزادی برگزار می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر:

افتتاحیه ورزشگاه امام رضا با بازی تیم امید:

ایران – چین در آزادی برگزار می‌شود

ارک خبربه نقل ازشهریارنیوز: دیدار تیم‌های ملی ایران و چین از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار از ساعت 17:30 هشتم فروردین ماه سال 96 به میزبانی تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

درحالی که شایع شده بود بازی ایران و چین در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می شود، برادران، رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی در این باره گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولان آستان قدس و فدراسیون فوتبال ایران استادیوم 35 هزار نفری امام رضا با درجه آی پلاس در روز 24 اسفندماه رسما با بازی تیم المپیک ایران و تیم منتخب خراسان رضوی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: البته قول برگزاری یک بازی ملی بعد از این بازی را گرفته ایم و پس از این تاریخ  آماده می شویم برای زمانی که فدراسیون برای میزبانی تیم ملی به ما اعلام خواهد کرد؛ البته تیم المپیک ایران در حال حاضر تشکیل نشده اما احتمالا تیم جوانان ایران که استخوانبندی تیم امید بعدی را خواهد ساخت، در این بازی با هدایت امیرحسین پیروانی با منتخبی از بازیکن های خراسانی لیگ برتر بازی می کند.

جالب این که برنامه دقیق سایر دیدارهای هفته هفتم در منطقه آسیا مدت‌ها قبل اعلام شده بود و فقط زمان و مکان دیدار ایران و چین باقی مانده بود و به این ترتیب برنامه کامل هفته هفتم رقابت‌ها به طور کامل مشخص شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا