۱۲۰ سند آموزشی در موزه آموزش‌وپرورش اردبیل ارائه می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر- اردبیل:

مدیرکل آموزش‌وپرورش اردبیل با مهر مطرح کرد؛

۱۲۰ سند آموزشی در موزه آموزش‌وپرورش اردبیل ارائه می‌شود

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از ارائه ۱۲۰ سند آموزشی در اولین موزه آموزش‌وپرورش استان خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، احمد ناصری بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه  بررسی تاریخچه آموزش و پرورش اردبیل تصریح کرد: با تصویب ایجاد موزه آموزش در مدرسه صفوی اردبیل، مقدمات ایجاد این موزه آغاز شده است.

وی افزود: طرح تهیه و تأسیس موزه توسط کارشناسان مربوطه احصا شده و علاوه بر این تاریخچه آموزش‌وپرورش استان برای استفاده در موزه تدوین شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان متذکر شد: قرار است فاز اول این موزه در مدرسه صفوی اردبیل با قدمت بیش از ۸۰ سال ایجاد شده و در صورت تأمین امکانات موزه توسعه یابد.

ناصری با اشاره به جمع‌آوری اسناد قابل توجه از تاریخ آموزش‌وپرورش استان اضافه کرد: در فاز نخست راه‌اندازی موزه، ۱۲۰ سند به نمایش گذارده می‌شود.

وی با اشاره به همکاری شهرداری اردبیل در احداث این موزه اضافه کرد: پیش‌بینی شده برای تبدیل دبیرستان صفوی به موزه آموزش نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار موردنیاز خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: با توجه به قدمت آموزش‌وپرورش در این استان، موزه دبیرستان صفوی که یکی از مدارس ماندگار استان است فرصت مطلوبی برای معرفی سابقه تاریخی آموزش‌وپرورش استان فراهم خواهد ساخت.

 

دکمه بازگشت به بالا