افزایش ۹ درصدی تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در آذربایجان شرقی

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

افزایش ۹ درصدی تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در آذربایجان شرقی

 

 جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از افزایش ۹ درصدی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازصر، علی محمدی پیش از ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از تماس ۷۴۰ هزار نفر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در طول ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان تماس از افزایش ۹ درصدی تماس ها نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

وی تعداد تماس های عملیاتی شده در این مدت را بیش از  ۴۵۷ هزار تماس ذکر و بیان داشت: تماس های عملیاتی شده نیز ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سالجاری ۶۲ درصد تماس های ۱۱۰ در آذربایجان شرقی عملیاتی شده است، اظهار داشت: فلسفه راه اندازی سامانه ۱۱۰ برقراری سریع ارتباط بین مردم و پلیس بوده و این سامانه سریع ترین و آسانترین پل برقراری ارتباط با پلیس و درخواست امداد و کمک مردم در شرایط سخت و بحرانی است.

وی تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ نیز یکی از ابزارهای توسعه همکاری مردمی با مراکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است که شهروندان می توانند هرگونه موارد امنیتی و انتظامی را به سامانه ۱۱۰ پیامک و پلیس را در جریان قرار دهند.

محمدی از شهروندان درخواست کرد: از تماس های بی مورد و اشغال خطوط سامانه ۱۱۰ پرهیز کرده چراکه شاید با یک تماس بی مورد و غیر ضروری، پلیس از وظیفه خطیر و ذاتی خود در نجات جان و مال شهروندان باز بماند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر تجهیز و تقویت یگان فوریتی ۱۱۰ استان و افزایش خطوط ۱۱۰، خاطر نشان کرد: سامانه ۱۱۰ تبلور نو آوری و شکوفایی در ارائه خدمات پلیسی و مشارکت آحاد مردم در تثبیت امنیت همه جانبه و همبستگی میان مردم و پلیس و تضمین کننده  انضباط اجتماعی است.

 

دکمه بازگشت به بالا