عملیات اجرایی فرهنگسرای بانوان رجایی شهر شتاب می‌گیرد

پایگاه خبری ارک خبر- تبریز:

شهردار منطقه ۲ تبریز :

عملیات اجرایی فرهنگسرای بانوان رجایی شهر شتاب می‌گیرد

 شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات اجرائی احداث فرهنگسرای بانوان رجائی شهر در راستای ایجاد امکانات متعدد فرهنگی، ورزشی، برای استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت، از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز شتاب می گیرد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازشهریار : رسول موسایی افزود: عملیات اجرائی احداث فرهنگسرای بانوان رجائی شهر در راستای ایجاد امکانات متعدد فرهنگی، ورزشی، برای استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت، از سوی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز شتاب می گیرد.

وی ادامه داد: به منظور پربار نمودن اوقات فراغت شهروندان خصوصا اهالی و ساکنین شهرک رجائی شهر، این منطقه در حال احداث فرهنگسرای بانوان در بلوار دکتر حسابی و پشت مسجد امیرالمومنین(ع) در ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت و در ۶ طبقه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد که عملیات اجرائی این پروژه با شتاب قابل توجهی در حال اجراست.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه احداث فرهنگسرای رجائی شهر در مرحله اجرای اسکلت سازه است، اظهار داشت: علاوه بر اجرای اسکلت سازه طبقه سوم این پروژه، فعالیت برای احداث دیوارهای طبقه همکف و زیرزمین فرهنگسرای رجائی شهر نیز توامان در حال اجراست.

وی در خصوص جزئیات فرهنگسرای بانوان گفت: سالن آمفی تئاتر، کارگاه مجسمه سازی، سالن ورزشی، فروشگاه محصولات فرهنگی و مهد کودک از مواردی بشمار می آید که در احداث این مرکز فرهنگی ایجاد می شود.

موسائی در خصوص سایر امکاناتی که در این پروژه مدنظر قرار گرفته است گفت: به منظور ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان بانوان به کتب مختلف، یک باب کتابخانه شامل قرائتخانه و مخزن کتاب نیز در احداث فرهنگسرای بانوان در نظر گرفته شده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا