نصب المان های جدید در سطح شهر در پیشواز ایام الله دهه فجر و عید نوروز

پایگاه خبری ارک خبر- تبریز:

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز خبر داد:

نصب المان های جدید در سطح شهر در پیشواز ایام الله دهه فجر و عید نوروز

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، از نصب المان های جدید در سطح شهردر آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و عید نوروز خبر داد.

 به گزارش  ارک خبر به نقل ازشهریار، رضا خلیلی در توضیح این خبر گفت: با توجه به نقش المان های مناسبتی در فضاسازی شهری، سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، بخش عمده برنامه های خود را به ایجاد و نصب المان های شهری در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اختصاص داده است.
وی ادامه داد: این المان ها با انتشار فراخوان و دعوت هنرمندان به ارائه طرح هایی حاوی ویژگی های مورد نظر و با رعایت فاکتورهای زیباسازی شهری، طراحی و در قالب ماکت ساخته شده و در صورت تایید از سوی کارشناسان سازمان، در اندازه اصلی ایجاد و در محل مورد نظر نصب می شوند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری، دربخش دیگری از سخنان خود، به برنامه ریزی سازمان درباره ساخت المان های ویژه دهه فجراشاره و تصریح کرد: بر اساس فراخوانی که در ماه گذشته منتشر شد، هنرمندان بسیاری برای ساخت المان های ویژه این ایام الله اعلام امادگی کرده اند که پس از بررسی و انتخاب طرح های منتخب، ساخت المان های موردنظرآغاز می شود.
خلیلی اضافه کرد: همچنین با فرارسیدن سال نو، شهرداری تبریز، همپای دیگر شهرداری های کشور، در راستای تلطیف فضای شهری و ارتقای نشاط اجتماعی، تلاش می کند که یکی از این برنامه ها، ایجاد المان های نوروزی است.

وی  متذکرشد: خوشبختانه در فراخوان مربوط به این المان ها، با استقبال کم نظیر هنرمندان روبرو شده ایم و به همین دلیل، تمدید زمان فراخوان ازطرف سازمان اعلام شده تا فرصت مورد نیاز برای شرکت در فراخوان، برای علاقمندان فراهم شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در پایان، اظهار امیدواری کرد تعامل ایجاد شده بین سازمان و هنرمندان، موجب ارتقاء سیما و منظر شهری باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا