تشکیل پایگاه بسیج آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

تشکیل پایگاه بسیج آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: بزودی پایگاه بسیج آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود تشکیل و راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: جلسه ای با حضور سرهنگ آقادوست فرمانده سپاه نطنز، سرگرد طباطبایی فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) بادرود، و همچنین جمعی از مسئولین آستان مقدس جلسه ای به منظور هماهنگی برای راه اندازی پایگاه بسیج در آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در ابتدای جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید سپهری رئیس هیئت امنا آستان مقدس ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت حاضرین در جلسه آمادگی مسئولین و هیئت امنا آستان را برای برپایی و راه اندازی پایگاه بسیج در آستان مقدس ابراز داشته و اظهار نمود؛ پایگاه بسیج آستان در درجه اول در راستای اهداف فرهنگی فعالیت و تشکیل و در درجه دوم مسئولین آستان را در مسائل امنیتی یاری می کند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود ادامه داد: در ادامه جلسه نیز سرهنگ آقادوست ضمن عرض تسلیت بمناسبت در گذشت رئیس مجمع تشخیص مصلح نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،از پیگیری ها و تلاش مسئولین آستان در جهت راه اندازی و تشکیل پایگاه بسیج در آستان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی ادامه داد: همچنین در این جلسه سرگرد طباطبایی فرمانده حوزه سید الشهداء بادرود از آمادگی این حوزه برای تشکیل پایگاه بسیج در جوار این آستان مقدس خبر داد و افزود؛ این حوزه تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا ضمن رعایت مراحل قانونی مقدمات تشکیل پایگاه بسیج این امامزاده عظیم الاشان فراهم شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا