در دیدار معاون شهردار و مدیران حمل‌ونقل اصفهان با مدیرعامل جدید سازمان ورزش مطرح شد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

در دیدار معاون شهردار و مدیران حمل‌ونقل اصفهان با مدیرعامل جدید سازمان ورزش مطرح شد؛
تعامل جدی به منظور توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی/ همراهی برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در نصف‌جهان
معاون شهردار و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هم‌زمان با نخستین روزهای کاری مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان، با وی دیدار کردند.
به گزارش پویش مردمی ترافیک اصفهان، معاون شهردار مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هم‌زمان با نخستین روزهای کاری مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان، با وی دیدار کردند.
علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه به طرح‌های اجرا شده در حوزه حمل و نقل و ارتباط این طرح‌ها با فعالیت‌های سازمان ورزش اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته تلاش‌های خوبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری صورت گرفته و با در دستور کار قرار گرفته شدن طرح پیاده‌راه شدن خیابان چهارباغ عباسی، زمینه مناسبی برای مردم شهر فراهم شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان در سه‌شنبه‌های بدون خودرو، به نتیجه مناسبی منتج شد، تصریح کرد: بسیاری بر این باور هستند که موضوع دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان در طی مدت بسیاری مغفول مانده بود و خوشبختانه با اجرای فعالیت‌های این پویش مردمی، فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به آن فراهم شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر توسعه زیرساخت‌ها به منظور حمل و نقل پاک در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: با توجه به این موضوع طراحی و اجرای مسیرهای دوچرخه در خیابان‌هایی نظیر باغ گلدسته و چهارباغ پایین آغاز شده و قرار است 100 کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر ایجاد شود که این موضوع بدون شک در راستای فعالیت‌های این سازمان نیز خواهد بود.
وی با بیان اینکه تلاش اصلی این معاونت، همراهی با سازمان ورزش در زمینه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک، زمینه ارتقای سلامت مردم و فرهنگ‌سازی در زمینه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را فراهم کنیم.
روحیه جهادی، شاخصه اصلی مدیرعامل جدید سازمان ورزش
سعید ساکت، مدیر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه و روحیه جهادی در حال حاضر در دستور کار مدیران سازمان ورزش شهرداری اصفهان قرار دارد، افزود: بدون شک یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان ورزش شهرداری اصفهان، موضوع استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور توسعه ورزش همگانی بوده و با حضور مدیرعامل جدید این اتفاق صورت می‌گیرد.
وی هم افزایی رویکردهای حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مبتنی بر توسعه استفاده از پاک‌روها را منطبق با رویکرد اخیر سازمان ورزش دانست و تأکید کرد: اساس حرکت‌های پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان بر هم افزایی و توسعه همکاری بنیان گذاشته شده و با همین دیدگاه می‌توان گام‌های بلندی برای توسعه ورزشی همگانی با نگرش توسعه دوچرخه‌سواری و پاکروسواری برداشت.
استفاده از ظرفیت‌های موجود شهری برای توسعه ورزش
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش اصلی ما رساندن موقعیت ورزش شهری اصفهان به جایگاه اصلی خود است، گفت: بدون شک رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه ورزش و بهبود شرایط موجود با استفاده از حرکت جهادی و فعالیت‌های شبانه‌روزی در دستور کار ما قرار دارد.
علی قاسمی با بیان اینکه برنامه‌های این سازمان بر اساس افق 1400 تدوین و تنظیم شده، خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته تلاش‌های خوبی در حوزه دوچرخه‌سواری صورت گرفته و قرار است که در این زمینه 30 برنامه اجرایی تا پایان سال برنامه‌ریزی و اجرا شود که در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف شهرداری، اهمیت بسیاری دارد.
وی با اشاره به ضرورت همراهی مراکز و مناطق شهرداری اصفهان با سازمان ورزش برای رسیدن به جایگاه مطلوب افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در حوزه‌های فرهنگی به منظور ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری از اهمیت بسیاری برخوردار است و سازمان ورزش در این زمینه از محلات، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف مدیریت شهری استمداد کمک می‌طلبد.
دکمه بازگشت به بالا