کشف 115 کیلوگرم حشیش در کرمان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرگرد حسن کریمی تکلو افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ارزوئیه پس از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی از حمل مقادیری مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان به مرکز کشور مطلع شدند.
وی ادامه داد: از این رو کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان ارزوئیه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس مشغول گشت زنی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: پلیس در ابتدا 2 دستگاه خودروی پراید و سمند که اسکورت مواد مخدر بودند را شناسایی و به ردگیری خودرو اصلی پرداخت.
وی تصریح کرد: پس از گذشت مدتی ماموران در محور صوغان – ارزوئیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ مشکوک و دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس به سرعت خود افزود و به جاده های روستایی شهرستان منحرف شد.
این مقام مسئول بیان کرد: ماموران به تعقیب خودرو های مذکور پرداختند و پس از تعقیب و گریز در نهایت 6 قاچاقچی را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی ارزوئیه با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو افزود: در بازرسی از خودرو پژو 115 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در قالب اغذیه خارجی جاساز شده بود، کشف شد.
سرگرد کریمی تکلو با اشاره به این که اصلی ترین ماموریت پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی مرتبط با آن است تاکید کرد: مواد مخدر کشف شده به همراه وسایل نقلیه توقیفی و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
خبرنگار: داوود رجبی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا