معاون استاندار همدان: نشاط اجتماعی لازمه دستیابی به جامعه توسعه یافته است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
محمد ابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا نشاط اجتماعی را به عنوان یک اصل اساسی مربوط به کل حاکمیت دانست و اضافه کرد: لازمه دست یابی به یک جامعه پیشرفته و توسعه یافته وجود مردمانی با نشاط در کشور است.
وی تصریح کرد: نشاط اجتماعی را نباید بی بند و باری معنی کرد بلکه نشاط در چارچوب قانون مد نظر بوده به گونه ای که همه مردم بتوانند از تمامی ظرفیت های موجود در قانون استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: داشتن آزادی بیان، حضور فعال در عرصه های مختلف، فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، حق کسب و کار و برخورداری از سلامت، حقی است که قانون برای مردم تعیین کرده است.
الهی تبار اضافه کرد: مردم نه تنها باید از حقوق اجتماعی برخوردار باشند بلکه تمامی حقوق هایی که در قانون پیش بینی شده نیز باید برای آنها لحاظ شود.
وی بیان کرد: در این صورت مردم احساس نشاط، امنیت کرده و امید آنها به آینده افزایش می یابد همچنین و تفکر پنداشت آنان نسبت به آینده جامعه مثبت می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: هر عاملی که بتواند این مولفه ها را عملی کند می تواند در راستای رشد و نشاط جامعه و ایجاد یک جامعه با نشاط موثر باشد.
الهی تبار از دیگر مزیت های افزایش نشاط اجتماعی را کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی، افزایش سرمایه گذاری و توسعه علمی عنوان کرد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار : اکبر بهاروند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا