سپاه در زمان جنگ وظیفه دفاع و بعد از جنگ وظیفه محرومیت زدایی دارد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
سردار سرلشکرپاسدار عزیز جعفری روز دوشنبه در آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی طرح ساماندهی ساکنان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر گفت: در نظام جمهوری اسلامی حضور و نقش مردم در همه امور دیده می شود و سپاه تنها نقش محوری و هم افزایی را در این زمینه ایفا می کند.
سردار جعفری با اشاره به اینکه خدمت به خلق یکی از مهمترین اهداف خلقت بشری است، گفت: کار جهادی برای محرومیت زدایی با همین فلسفه به عنوان یک امر اولویت دار در فهرست وظایف سپاه قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به پذیرش بسیاری از مشکلات در حاشیه تهران؛ جمعیت میلیونی استان را یکی از دلایل این امر دانست و تصریح کرد: در استانی که بیش از هشت میلیون جمعیت ساکن هستند وجود چنین معضلاتی طبیعی است که باید برای حل آنها اقدامی جهادی صورت بگیرد.
سردار جعفری با اشاره به اینکه مساله رسیدگی به ایجاد اشتغال و تامین معیشت ساکنان این منطقه جزو اولویت های سپاه است؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم طی یکسال آینده بتوانیم با همکاری نهادهای خیریه، دستگاه های اجرایی و مردم حداقل 10 پروژه مشابه این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.
پروژه ساماندهی ساکنان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر از شهریور ماه امسال به همت سپاه سیدالشهدا استان تهران و همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان اسلامشهر آغاز شده و 49 واحد مسکونی برای سکونت 250 نفر از اهالی بی بضاعت این منطقه ساخته شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:اکبر کریمی انتشاردهنده:موسی فعالیان
7251 / 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا