درآفتاب مهربانی موسسه شجره طیبه عنوان شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:
مسائل ومشکلات جامعه با اندیشه ملی ونخبگان قابل حل است

همایش بزرگ آفتاب مهربانی ازسوی موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان وبا حضوربیش از 1200 نفر از حامیان در تالارکوثر اصفهان برگزار شد .
در این همایش که معاون استاندار ، جمعی از نمایندگان  اصفهان در مجلس شورای اسلامی   ،اعضای شورای  شهر ،شهردار اصفهان و مسئولین استانی حضورداشتند ،
حسین سیستانی رئیس هیات مدیره موسسه شجره طیبه درخصوص  اندیشهای نخبگان علمی گفت : علم واندیشه ودانش در همه جوامع مطرح و رو به تکامل است واسلام نیز توجه ویژه ای به آن دارد بطوریکه  اگر نخبگان و اندیشه های ملی پویای آنان بارور شوند مشکلات ومسائل  جامعه حل می شود .
وی با اشاره به اینکه 2 درصد هر جامعه را نخبگان تشکیل میدهند گفت :  آنان با اندیشه های خود جامعه را به پیش می برند و باعث تحول جامعه می شوند .
سیستانی افزود : در گوشه وکنار شهرها وروستا ها کسانی هستند که به علت عدم مدیریت و نداشتن بضاعت مالی توانایی شکوفا شدن استعداد هایشان نیست و هدف تاسیس این موسسه  ارزیابی و انتخاب این دسته ازنخبگان است که با کمک خیران بتوانیم فرصت رشد وبالندگی آنان را فرام نمائیم .
همچنین انصاری مهر رئیس اتاق فکر و معاون آموزشی این موسسه بااشاره به وضعیت آموزشی باورخواهان گفت : 250یاورخواه دانشجو و 350دانش آموز زیر پوشش موسسه هستند که  مادرنظر داریم در آینده  1000 یاور خواه را جذب  کنیم
وی گفت : یکی از مهمترین برنامه های آموزشی موسسه این است که باید از کمیت به سمت کیفیت حرکت کنیم وبا برنامه ریزی منسجم خروجی مطلوب وبا کیفیت داشته باشیم .
در این همایش محمد رضا یزدان پناه مدیرعامل موسسه شجره طیبه نیز با اشاره به اینکه این موسسه از سال 83 با هدف نخبه پروری و کمک به استعدادهای درخشان در خانواده های بی بضاعت شکل گرفته و اکنون با ایجاد 11 شعبه در شهرستانهای نجف آباد ، خمینی شهر ،شاهین شهر ، شهرضا ، فلاورجان ، مبارکه ،لنجان ، چادگان ،فریدن ،فریدون شهر و پیر بکران در راستای تحقق این هدف گام های مثبتی بر داشته است .
لازم به ذکر است اجرای این برنامه  عام المنفعه به عهده دکتر آذری،سعید حیدری وحسن اکلیلی بود که   خیران نیز با کمک های خود از این موسسه پشتیبانی کردند .

img_2971 photo_2017-01-05_21-32-02 photo_2017-01-05_21-31-30

دکمه بازگشت به بالا