نکاشتن زمین زراعی ملی، منجر به فسخ قرارداد از سوی دولت می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: هر کس سه سال متوالی زمین های زراعی ملی تحت اختیار خود را نکارد، دولت مجاز به فسخ قرارداد بوده و می‌تواند زمین های واگذار شده را از اختیار آن شخص خارج و به غیر واگذار کند.
100996-1
ارک خبر- ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، کریم مهری در جلسه آبهای مرزی استان، ضمن اعلام این مطلب افزود: این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی هست و قوه قضائیه هم کاملاً در جریان بوده و به تمامی استانها و شهرستانها نیز ابلاغ شده است.

مهری اظهار کرد:  تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کاربری اراضی و پیش گیری از تخریب و کاربری غیرمجاز در دیدار هیئت وزیران با ایشان در بهار سال 93 هم در این راستا بوده و اجرای فرمان معظم له برای همه ما واجب و الزامی می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: فرمان تاریخی مقام معظم رهبری به دولت مبنی بر اختصاص اعتبار مورد نیاز طرح آب های مرزی از محل صندوق توسعه ملی، فرصت عظیمی برای خدمت رسانی به مناطق محروم به دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرد.
وی تصریح کرد: سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی پروژه آبهای مرزی را در وسع 18 هزار و 840 هکتار در شهرستانهای نوار مرزی از جمله خداآفرین و جلفا طبق برنامه ریزی با سرعت اجرا می کند و تا بحال 745 هکتار از این طرح به بهره برداری رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا