شرکت گاز یکی از شرکت های پیشرو دربحث اقتصاد مقاومتی است

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

در بررسی و ضعیت گازرسانی شهرستان سمیرم عنوان شد؛

شرکت گاز یکی از شرکت های پیشرو دربحث اقتصاد مقاومتی است

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به اتفاق هیئت همراه از اداره گاز شهرستان سمیرم بازدید به عمل آوردند و وضعیت گازرسانی این شهرستان را از نزدیک بررسی و ارزیابی نمودند.

مهندس علوی و هیئت همراه همچنین در این سفر با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کردند و از ایشان  درخواست نمودند که درخصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه گازطبیعی، رعایت نکات ایمنی،عدم دستکاری و تخریب تجهیزات گازرسانی از جمله کنتور و رگولاتور، پرداخت به موقع گاز بهاء و تسویه بدهی های معوق توسط مشترکین ، شرکت گاز را دراستمرار و ارتقای کیفیت خدمات گازرسانی به مردم، حمایت نمایند.

وی گفت: تمام تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در جهت آسایش و رفاه مردم می باشد و بسیار خوشحالیم که در حال حاضربخش عمده  این شهرستان که یکی از نقاط سردسیر استان است از نعمت ارزشمند گاز طبیعی برخوردار است..

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: درحال حاضر 982 کیلومتر شبکه گذاری، 14هزار و 998 انشعاب، 55 ایستگاه تقلیل فشار، اندازه گیری و حفاظت از زنگ در جهت گازرسانی به بیش از 17 هزار و600  مشترک گاز طبیعی اعم از؛ خانگی، تجاری و صنعتی در شهرستان سمیرم اجرا شده است.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه تمامی شهرهای این شهرستان گازرسانی شده افزود: از مجموع 104روستاي اين شهرستان تعداد 101روستا به شكل كامل گازرساني و به بهره برداري رسيده و گازرسانی به3روستای؛ خفر، خينه و ديلي با توجه به صعب العبور بودن مسير در دست امکان سنجی و بررسی می باشد.

در ادامه حجه السلام و المسلمین رجائی پور، با بیان اینکه شرکت گاز یکی از شرکت های پیشرو دربحث اقتصاد مقاومتی است گفت: نحوه ی خدمات رسانی که ادارات گازرسانی در سطح استان  انجام می دهند می بایست الگوی سایرین قرار گیرد و به واقع شایسته تقدیر ویژه است .

وی گفت: به اعتقاد اینجانب؛ فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و سایر موارد درخواست شده، در راستای مسئولیت اجتماعی تمامی دستگا ه ها و نهادی های استان و کشور است و این نهاد نیز در این راستا اقدام خواهد کرد.

مهندس علوی و هیئت همراه در ادامه از واحدهای مختلف اداره گاز سمیرم نیز دیدن کردند و در نشستی با رییس اداره گاز سمیرم، نقاط قوت و مسائل و مشکلات این اداره را بررسی نمودند.

شایان ذکر است، در بازدید های بعدی مبنای اولیه بازدید صورت جلسه تنظیمی با مسئولین اداره گاز سمیرم می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا