مدیر مخابرات منطقه اصفهان دراختتامیه دومین هم نت ارتباطات

پایگاه خبری ارک حبر- اصفهان:

مدیر مخابرات منطقه اصفهان دراختتامیه دومین هم نت ارتباطات :
مخابرات اصفهان ، شتاب دهنده ایده های حوزه IT و ICT است

دومین رویدادکشوری هم نت فناوری اطلاعات و ارتباطات که توسط مخابرات منطقه اصفهان وباهمکاری بنیاد نخبگان ومعاونت جوانان اتاق بازرگانی برگزارگردیده بودبا انتخاب برترین ها به کارخود پایان داد.
حسین کشایی آرانی مدیرمخابرات منطقه اصفهان در آیین اختتامیه این رویداد با اشاره به اینکه مخابرات اصفهان پیش شتاب دهنده و شتاب دهنده ایده های حوزه ITو  ICT  است گفت : یکی از اهداف مخابرات منطقه اصفهان مشارکت ویژه در این گونه رویداد ها است .
مدیرمخابرات منطقه اصفهان با تحسین افرادو تیم های شرکت کننده در این رویداد از تعدادی از نفرات درخصوص وضعیت کارشان دراین رویدادسئوال وگفت ادامه برگزاری آن در سال های آتی منوط به پاسخ آنهاست که با ارایه پاسخ های داده شده بنده مجاب شدم جهت ادامه رویداد هم نت زیرا کارتیمی و آموزش را همگان موردتاکید قرار دادند .
کشایی گفت : در این 4 روز شاهدبودیم که این رویداد فانتزی نبوده بلکه دوستان وگروه ها با سماجت تمام کارشان را ادامه تا نتیجه بگیرند.
در این آیین کشانی مسئول جوانان اتاق بازرگانی نیز گفت : کشورهایی که به پیشرفت رسیدند در زمینه IT و ICT خوب فعالیت کردند و ثروت خوبی برای کشورشان به ارمغان اوردند ، لذا راز پیشرفت استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات است .
درادامه بنی طباء دبیر همایش نیز گزارشی از 4 روز فعالیت گروه ها ارایه نمود وگفت : 20 گروه ایده هایشان موردتایید قرارگرفت که نهایتا 3 گروه دارای رتبه گردیدند .
ناصرمشایخی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان نیز در حاشیه پایانی این رویدادبه خبرنگارما گفت : اگر چه هدف متعالی هم نت آموزش افراد دارای ایده برای پیاده سازی یک طرح است ولی فعالیت گروهی وچگونگی تعامل با همگروهیان نیز دستاورد دیگری از این رویداد کشوری است .
در این رویداد تیم ” حاشیه نگار ” اول شد و تیم های ” من می بینم ” و ” کشاورزی هوشمند ” دوم وسوم شدند که تندیس هم نت به آنان اهداء شد .
جایزه تیم اول هفت میلیون تومان ، تیم دوم پنج میلیون تومان وتیم سوم سه میلیون تومان واستفاده تیم ها از مرکز مشاهیر شتابدهنده است ودو ایده نیز مورد حمایت مخابرات منطقه اصفهان قرار گرفت .
شایان ذکر است : دومین هم نت فناوری وارتباطات  16 تا 19 آذر در اصفهان برگزارگردید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا