مشکلات با حذف کردن افراد حل نمی‌شود/ قبل بررسی موضوع تصمیم‌گیری برای استیضاح وزیر راه عاقلانه نیست

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است با حذف کردن افراد مشکلات حل نمی‌شود.

th

ارک خبر- ایسنا،  مسعود پزشکیان در خصوص تلاش نمایندگان استان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: ابتدا باید معنای استیضاح را تعریف کرده و سپس در خصوص استیضاح کردن وزیر راه تصمیم بگیریم، معتقدم تصمیم‌گیری قبل از بررسی موضوع و استخراج اطلاعات، عاقلانه نیست.

وی افزود: ضروری است ابتدا موضوع را بررسی کرده و باتوجه به اطلاعات کسب شده، اگر نیاز باشد تا وزیر را به چالش بکشانیم، استیضاح می‌کنیم، اما اگر در روند کار مشکلی نباشد، استیضاح وزیر منطقی نیست.

پزشکیان در پاسخ به این سئوال که آیا با استیضاح وزیر راه و شهرسازی موافقید؟ گفت: تا زمانی که به طور کامل به اطلاعات دست نیابیم، نمی‌توانیم در این خصوص تصمیم بگیریم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پاسخ به این سئوال که آیا فراکسیون مناطق ترک نشین به موضوع حادثه دلخراش قطار تبریز – مشهد ورود می‌کند؟ تصریح کرد: باتوجه به اینکه هدف از تشکیل این فراکسیون، پیگیری حق‌ و حقوق مردم مناطق ترک‌نشین است، حادثه قطار را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: دید مسئولان کشوری نسبت به مناطق ترک نشین بهتر شده و قول افزایش فعالیت را دادند، ما هم پیگیر این قول‌ها هستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه گفته می‌شود تاکنون 70 امضاء برای استیضاح وزیر جمع شده است، تصریح کرد: با حذف کردن افراد مشکلات حل نمی‌شود، بلکه باید در زمینه‌هایی که عقب ماندیم، تلاش کنیم. حذف نفرات بدون حل مشکلات و رفع عقب ماندگی‌ها چه سودی دارد؟ با زیرساخت‌های کنونی هرکس هم که بیاید، این مشکلات رخ می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا