ماجرای محموله غیرقانونی که از ساک پرسپولیسی‌ها کشف شده بود چیست؟

به گزارش ارک خبر به نقل از روزنامه خبرورزشی: کاروان پرسپولیس سه‌شنبه، حول و حوش ساعت ۲۲ به تهران رسید. بازگشتی دردسرساز!

شاهدان عینی می‌گویند در ساعاتی که در فرودگاه امام خمینی(ره) بودند اتفاقاتی با چشم‌های خود دیدند که عجیب بود. این اتفاقات باعث شد تا سفر آرام پرسپولیسی‌ها به دبی، بازگشتی جنجال‌ساز داشته باشد. منابع موثق خبری فاش کردند «محموله غیرقانونی» در ساک بازیکنان عامل این دردسر و جنجال بود ولی پشت پرده این ماجراها چه بود؟

محموله غیر قانونی در ساک بازیکنان
ماجرا از این قرار بود که اسپانسر لباس‌های پرسپولیس در دو محموله، لباس‌ها را به دست قرمزها می‌رساند. یک محموله در تهران و دیگری در دبی. وقتی قرمزها در امارات بودند این محموله به باشگاه ایرانیان می‌رسد. حجم لباس‌ها زیاد است و نمی‌توانند آنها را به سادگی وارد تهران کنند. برای ورود چنین محموله‌ای نیاز به طی کردن مراحل قانونی است‌؛ ثبت سفارش و گرفتن تأیید و پرداخت گمرکی و در نهایت ورود به کشور. یکی از مسئولان پرسپولیس اما تزی می‌دهد که از نظر او کارساز است: «در فرودگاه که ساک بازیکنان را نمی‌گردند. این لباس‌ها را در ساک چند بازیکن می‌گذاریم و از گیت رد می‌کنیم. چند بار سفر رفته‌ایم و معمولاً ساک بازیکنان را نمی‌گردند…» چند بازیکن نامی تیم هم انتخاب می‌شوند. یکی از این بازیکنان همان ابتدا می‌گوید: «آقا دردسر می‌شود. این کار را نکنیم بهتر است.» ولی مسئولان تیم تصمیم خود را گرفته‌اند. اگر قرار باشد محموله قانونی وارد شود، باید لباس‌ها در دبی بماند تا آنها کارهای اداری را انجام بدهند و آنها می‌گویند باید لباس‌ها را همراه کاروان به تهران ببرند. خلاصه بعد از چند ساعت، سرانجام تصمیم قطعی گرفته می‌شود. چند بازیکن نامی گلچین می‌شوند و ساک‌هایشان را می‌آورند. داخل ساک‌ها را پر از لباس می‌کنند و…!

وقتی بازیکنان به مسئول باشگاه می‌پرند
پرسپولیسی‌ها بعد از تماشای بازی تیم ملی، راهی تهران می‌شوند و به فرودگاه امام خمینی(ره) می‌رسند. بازیکنان می‌آیند که از گیت رد شوند اما مأموران از همه می‌خواهند ساک‌هایشان را درون دستگاه بگذارند تا بازرسی شود. در این بین مأموران نگاهی به داخل و محتویات ساک بازیکنان می‌اندازند و اینجاست که معادلات همه به هم می‌ریزد! مأموران پس از بررسی ساک‌ها متوجه می‌شوند مقدار قابل توجهی لباس در بسته‌بندی و به شکل آکبند! داخل ساک بازیکنان است و از مسئولان توضیح می‌خواهند. آنها توضیحاتی می‌دهند ولی مورد قبول مأموران قرار نمی‌گیرد و مسئول اصلی که می‌‌آید می‌گوید: «این لباس‌ها باید به گمرک فرودگاه برود و از طریق قانونی وارد کشور شود. الان این محموله غیر قانونی است…» چند بازیکن نامی تیم که جلوی جمعیت ضایع شده‌اند، با دلخوری و صدای بلند به آن مسئول تیم می‌پرند که این چه کاری بود و گفته بودیم دردسر می‌شود. همین اتفاق باعث می‌شود تا کاروان با تأخیر از فرودگاه خارج شود و تیم هم جریمه‌ای پرداخت کند. یکی از بازیکنان می‌گوید: «دیگر بار آخرمان باشد این کارها را قبول می‌کنیم چقدر گفتیم شر می‌شود…»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا