سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز: حمایت هواداران در بردمان بسیار تأثیرگذار بود

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر، عادل بناکار پس از برد تیم خود مقابل همنام ارومیه ای خود در تبریز  اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دوتیم برای نمایش بازی خوب و کسب نتیجه به میدان آمده بودند، شرایط سختی در بازی بود که تیم ما بهتر از ارومیه بود و موفق شدیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: بازی تیم‌های آذربایجانی همیشه دیدنی و حساس بوده و است که در این بازی هم هردو تیم با نمایش خوبی که داشتنند یکی از بهترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و تیم ما نیز با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران موفق شد مقابل تیم ارومیه به برتری برسد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:تیم  ارومیه تیم خوب و قدرتمندی است و در بازی‌های قبلی خود هم نشان داده بود یکی از بهترین تیم‌های لیگ است که امروز بازیکنان ما با عملکرد خوبی که داشتنند موفق شدند مقابل این تیم نتیجه بسیار خوبی را کسب کنند.

بناکار گفت: تیم ما امروز طبق برنامه‌ی که داشتیم جلو رفت و با استفاده از آنالیز دقیقی که داشتیم موفق شدیم تیم شهرداری ارومیه را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: ما به این برد نیاز داشتیم و با توجه به این‌که در بازی‌های قبلی خود زیاد نمایش خوبی را نداشتیم با این برد موفق شدیم به‌روزهای خوب برگردیم و در هفته‌های بعد نیز باانرژی بالایی به مصاف حریفان خود برویم.

وی خاطرنشان کرد: من از همه هواداران به خاطر حمایت‌های که در بازی‌های ما دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل با کسب جایگاه خوب جواب حمایت‌های این هواداران را بدهیم.

بناکار در مورد ادامه بازی‌های لیگ نیز گفت: امیدوارم در بازی‌های بعد نیز روند بردهای ما ادامه‌دار باشد و در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم و به بالایی جدول برسیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا