در آئين تجليل از منتخبين كشوري و استاني در حوزه استاندارد و براي سومين بارمدير كيفيت ذوب آهن اصفهان مدير نمونه كيفيت استان شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

در آئين تجليل از منتخبين كشوري و استاني در حوزه استاندارد و براي سومين بار

مدير كيفيت ذوب آهن اصفهان مدير نمونه كيفيت استان شد

عباس عباس زاده مدير كيفيت ذوب آهن اصفهان در آئين تجليل از منتخبين كشوري و استاني در حوزه استاندارد براي سومين بار به عنوان مسئول نمونه كنترل كيفيت استاني مورد تجليل قرار گرفت .

اين آيين بمناسبت روز جهاني استاندارد با حضور دكتر زرگر پور استاندار اصفهان ، غلام حسين شفيعي مدير كل استاندارد استان و تني چند از ديگر مسئولين نگين 28 مهر ماه برگزار گرديد .

مدير كيفيت شركت در حاشيه اين آيين به خبرنگار ما گفت : طبق سنوات هر ساله در روز استاندارد ، سازمان ملي استاندارد كشور از واحد ها و مسئولين نمونه كنترل كيفيت قدر داني مي كند و ذوب آهن اصفهان نيز با توجه كيفيت محصولات خود از جمله تجليل شدگان بود .

وي خاطر نشان ساخت : اين سومين بار است كه به عنوان مسئول نمونه كنترل كيفي توسط سازمان ملي استاندارد انتخاب شدم و اين نتيجه تلاش و كوشش شبانه روز ي تمامي كاركنان و به ويژه تلاشگران كنترل كيفيت است كه در حفظ و تثبيت كيفيت محصولات تلاش مي نمايند و صادرات به كشورهاي اروپايي و حاشيه خليج فارس نيز نشان از مرغوبيت محصولات شركت دارد.

مدير كيفيت گفت : با پياده سازي مديريت سيستم انرژي در سطح شركت اميد است گواهينامه مربوطه را دريافت و در سال آينده واحد نمونه كشوري در استاندارد شويم .

دكتر زرگر پور استاندار استان اصفهان  طي سخناني در اين آئين گفت : امسال روز جهاني استاندارد به جهت اهتمام به شعار اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل از اهميت ويژه اي برخوردار است  چرا كه براي جامه عمل پوشاندن به اين موضوع ، استاندارد و عمل به آن مي تواند بسيار حائز اهميت باشد .

وي افزود : براي تبديل كردن تهديدات به فرصت ها و كاهش آسيب پذيري بايد به اين مقوله توجه ويژه اي داشت زيرا استاندارد رابطه تنگانگي با كيفيت توليد و صادرات دارد و مي تواند نقش عمده اي در رضايت مشتريان داشته باشد و توجه اساسي به اين موضوع رسالت جديد سازمان ملي استاندارد مي باشد .

دكتر زرگر پور گفت : با ايجاد فضاي مناسب توليد و ارتقاء سطح كيفي محصولات مي توان از هدر رفت منابع جلوگيري كرد تا محصولات با كيفيت مناسبي به دست مصرف كننده برسد و با اين امر است كه مي توان از خروج ارز جلوگيري نمود و از صنعت و توليد حمايت و اشتغال ايجاد كرد كه اين وظيفه بر دوش سازمان ملي استاندارد است .

استاندار استان اصفهان اهميت برخورداري از نشان استاندارد در محصولات توليدي را رمز بقاي توليد دانست و گفت  : توليد كنندگان نيز بايد توجه داشته باشند كه با ارتقاء كيفي محصولات خود نه تنها مشتري مداري را رعايت مي كنند بلكه به حفظ سلامت جامعه كمك شاياني مي نمايند .

غلام حسين شفيعي مدير كل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اينكه شعار سال استاندارد جهاني ، استاندارد ها اعتماد ساز هستند گفت : با جلوگيري از ورود كالاي قاچاق مي توان خسارت هاي زيادي كه به توليد كننده وارد شده جبران كرد و محصول مورد تائيد و استاندارد را به دست مصرف كننده رساند . وي افزود : علي رغم تلاشهاي فراوان نتوانستيم اعتماد به علامت استاندارد را كامل و جامع توسط مصرف كننده جلب نماييم و اين ضعف ها در ارائه برخي خدمات از جمله خدمات پس از فروش مي باشد .

مدير كل استاندارد استان اصفهان گفت : ضعف دستگاه هاي اجراي در برخورد با متخلف و بازدارنده نبودن برخي قوانين باعث ترغيب توليد كنندگان محصولات بي كيفيت و عدم اطمينان مشتريان به تمامي محصولات ساخت داخل شده است . وي تشويق واحدهاي نمونه و اعطاي برخي تسهيلات را به توليد كنندگان نمونه داخلي را بسيار موثر دانست گفت : با شايسته سالاري و حمايت از توليد كننده محصولات با كيفيت هم مي توان مصرف كننده ها راضي نگاه داشت و هم اقتصاد مقاومتي را اجرا كرد .

portallkeifiat11111

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا