ناوگان درمانی نوشهر به هشت دستگاه آمبولانس جدید نیاز دارد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، سیدرحیم سیدپور روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت روان افزود : هم اکنون 6 دستگاه آمبولانس در این شهرستان ارائه خدمت می کند که با توجه به گستردگی ، جمعیت ثابت و حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی جوابگوی نیازهای ضروری مصدومان و حادثه دیدگان منطقه نیست.
وی ایجاد چهار پایگاه اورژانس در شرق و غرب شهر نوشهر و بخش کجور هر کدام با 2 دستگاه آمبولانس را ضروری دانست و گفت که تعداد کم پایگاه اورژانس 115 و به تبع آن آمبولانس ها در شهرستان موجب افزایش زمان رسیدن نیروهای اورژانس بر بالین بیماران می شود که این امر باعث نارضایتی مردم شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر، با اشاره به وجود 50 بیمار دیالیزی در این شهرستان گفت: در حال حاضر این تعداد بیمار از 6 تخت دیالیز استفاده می کنند که لازم است برای ارائه خدمات به مسافران دیالیزی این منطقه به 10 تخت افزایش یابد.
وی تاکید کرد : برای افزایش تعداد تخت های دیالیز این شهرستان نیز با کمبود فضا مواجه هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی ساختمان در حال احداث اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در اواخر سال 96، فضای فیزیکی لازم برای افزایش تخت دیالیز نیز فراهم خواهد شد.
ساختمان جدید اورژانس بیمارستان نوشهر با زیربنای یک هزار و 300 مترمربع با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار اولیه 14 میلیارد ریال در حال ساخت است . در این ساختمان 28برای استقرار تخت بستری و 2 تخت احیا پیش بینی شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر همچنین از بهره برداری درمانگاه تخصصی بیمارستان نوشهر با 750 متر زیربنا و 10 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: عملیات احداث این درمانگاه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا