طلب هزار میلیارد ریالی کشاورزان دزفول از بیمه

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا فریدون روغنی زادگان روز چهارشنبه در نشست کارگروه منطقه ای بررسی خسارت وارده به کشاورزان با موضوع استمهال تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در سالن جلسات فرمانداری دزفول افزود:فهرستی از خسارت وارده به بخش کشاورزی دزفول با نظارت جهاد کشاورزی و کارگروه محلی از سوی بانک های عامل تعیین و به مدیریت بحران استان و کشور ارسال شده است .
وی افزود:طبق محاسبه و ارزیابی صورت گرفته کشاورزان دزفول در سال زراعی 94-93 بالغ بر 400 میلیارد ریال و در سال 95 نیز رقمی معادل 600 میلیارد ریال از بیمه طلب دارند .
روغنی زادگان اظهار کرد:استاندار خوزستان برای حل این موضوع و پرداخت خسارت ناشی از سیل و مطالبات کشاورزان از بیمه به صورت مستقیم از طریق معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه وارد عمل شده است.
وی با اشاره به اینکه مطالبات کشاورزان با پیگیری استاندار در هفته آینده پرداخت می شود گفت:خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه شامل کشاورزان ،دامداران واحدهای مرغداری و دیگر زیرمجموعه های بخش کشاورزی می باشند.
رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت:طبق ابلاغ صادره از سوی استاندار خوزستان،کلیه بانک های عامل موظف اند در مدت 2 هفته دستورالعمل این آئین نامه را اجرایی کنند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار دهنده:محمدعلی فریدپناه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا