جدال لیورپول و منچستریونایتد با تساوی پایان یافت

به گزارش ارک خبر، در آخرین دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس تیم های فوتبال لیورپول و منچستر یونایتد در ورزشگاه آنفیلد و در حضور 54 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در حساس ترین دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد برابر هم به میدان رفتند.
بازی با برتری منچستریونایتد شروع شد این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه لیورپول ایجاد کرد که با بی دقتی زلاتان ابراهیمویچ این توپ ها از دست رفت. البته لیورپول نیز در ادامه تاحدودی بر بازی مسلط شد.
جدی ترین موقعیت این نیمه را راشفورد به وجود آورد که پاس زیبای او به دهانه دروازه به زلاتان ابراهیمویچ نرسید و از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل در حضور فرگوسن و نیمکت نشینی رونی به پایان رسید.
در نیمه دوم دو تیم صاحب موقعیت های جدی تری برای گل شدند. ابتدا زلاتان ابراهیمویچ می توانست با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد که موفق نبود. دقایقی بعد «امره جان» صاحب یک موقعیت خوب شد که درخشش دخه آ او را ناکام گذاشت.
در ادامه شوت زیبای کوتینیو نزدیک بود وارد دروازه منسچتریونایتد شود که دخه آ بار دیگر درخشید و مانع گل زدن لیورپول شد.
در ادامه دو تیم بار دیگر بازی محتاطی به نمایش گذاشتند و ورود رونی نیز به زمین چاره ساز نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا