ویژه برنامه روز جهانی کودک با عنوان کودکان تشنه‌اند… در اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

ویژه برنامه روز جهانی کودک  با عنوان کودکان تشنه‌اند… در اصفهان برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : ویژه برنامه روز جهانی کودک با عنوان «کودکان تشنه‌اند…» با حضور دکتر حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، حیدرعلی خانبازی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک و همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در سراسر استان اصفهان نیز اجرا می‌شود، گفت: امسال به دلیل تقارن هفته ملی کودک با آغاز ماه محرم، ویژه برنامه‌های استان اصفهان رنگ و بوی حسینی داشت و در همین راستا برنامه جامعی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تالار صلح دوستی و با حضور دکتر حبیبی، رئیس محترم سازمان جوانان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به سطح فکری دانش‌آموزان و عظمت قیام عاشورا، ویژه برنامه «کودکان تشنه‌اند…» با حضور پرشور دانش‌آموزان در بخش‌های متنوعی اجرا شد.

خانبازی تصریح کرد: این برنامه که با مشارکت کامل دانش‌آموزان اجرا شد، با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط گروه حاملان قرآن و قاری دانش‌آموز برتر آغاز شد و سپس با اجرای دعای سلامتی امام زمان توسط دیگر دانش‌آموزان ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به بخش‌های متنوع این برنامه گفت: ویژه برنامه جمعیت هلال‌احمر با موضوع صلح و مهربانی، آموزش کاردستی، اجرای تعزیه تأثیرگذار دانش‌آموزی، اجرای سرود و دکلمه همچنین ویژه برنامه روحانیون نمونه حجت‌الاسلام والمسلمین خوش قامت و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فعال، جانشین نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از دیگر بخش‌های این برنامه نیم‌روزی بود.

خانبازی ادامه داد: آرامش کنونی جامعه را مدیون ایثار و از خودگذشتگی جوانان این سرزمین هستیم و در حال حاضر نیز شهدای مدافع حرم با نثار خون خود امنیت را به حرم بی‌بی دو عالم باز می‌گردانند. در همین راستا تجلیل از فرزندان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخشی از این برنامه زیبا بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران این برنامه خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکاسی بخش پایانی این برنامه بود و در ورودی تالار نیز، توسط مربی جمعیت هلال‌احمر قد و وزن کودکان و دانش‌آموزان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

dsc_0020

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا