فرماندار اصفهان: سرشماری از جایگاه و اهمیت ویژه ای در برنامه ریزی های کلان کشور برخوردار است

پایگاه خبری ارک اصفهان:

فرماندار اصفهان: سرشماری از جایگاه و اهمیت ویژه ای در برنامه ریزی های کلان کشور برخوردار است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل ا… کفیل فرماندار اصفهان در جلسه شورای معاونین و مدیران فرمانداری، با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این هفته، فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس به جامعه است و بخشداران در این راستا باید در بخش ها و روستاها، نقش آفرین باشند.

فرماندار اصفهان افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت و صلابت نیروهای مسلح و حضور و انسجام آنها تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا، ازجمله دستاوردهای جمهوری اسلامی است که در هفته دفاع مقدس تبیین شده و تجلی می یابد.

وی با بیان اینکه مهرماه، بهار تعلیم و تربیت و تحرک و پویایی در کشور ماست، اظهار داشت: قریب به 860 هزار نفر دانش آموز با شروع سال تحصیلی جدید در استان اصفهان، سر کلاس های درس حاضر می شوند که 350 هزار نفر از آنها متعلق به شهرستان اصفهان بوده و منشاء تحرک، نشاط و پویایی، در همه فضاها و زمینه ها هستند.

کفیل با بیان اینکه سرشماری به عنوان پروژه ای بزرگ، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: سرشماری نفوس و مسکن در برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری های کلان کشور، دارای نقش مهم و مبنایی است و باید به گونه ای دقیق به آن پرداخته شود.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: برگزاری انتخابات و سرشماری صرفا دو وظیفه اجرایی فرمانداری ها و به تبع آن بخشداری ها هستند که باید به طور فاخر، شایسته و باکیفیت اجرا نمایند.

وی افزود: مجموعه شهرستان اصفهان دارای 9 ستاد سرشماری است که ستاد شماره 9 در بخش جلگه مستقر شده و متعلق به شرق اصفهان و به 5 بخش به جز بخش مرکزی اختصاص یافته، ستاد شماره 8 متعلق به بخش مرکزی و مابقی به کلانشهر اصفهان اختصاص یافته است.

کفیل پیرامون توزیع آرد نیز تأکید کرد: سرانه مصرف در توزیع آرد در شرق اصفهان باید رعایت و میزان افزایش مصرف سرانه توسط بخشداران کنترل گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا