در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی ذوب آهن اصفهان عنوان شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی ذوب آهن اصفهان عنوان شد :

ذوب‌آهن اصفهان  نماد پیوند صنعت و ورزش

ذوب آهن اصفهان ، مادر صنعت فولاد کشور وپرافتخار ترین صنعت ایران در امر ورزش ، 10 شهریورماه  طی مراسمی با حضور مسئولان استان از قهرمانان ورزشی خود در سطوح المپیک ، جهان ، آسیا و ایران تجلیل به عمل آورد .

در این مراسم که با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس ، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس ، احمد صادقی مدیرعامل و جمعی از دیگر مسئولان ذوب آهن  ، شاهرخ شهنازی رئیس کمیته المپیک ، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، هراتیان رئیس هیئت فوتبال اصفهان،  ، هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و تنی چند از دیگر مسئولان استان اصفهان و شهرستان لنجان همراه بود ، از قهرمانان ورزشی و افتخارآفرینان ذوب آهن از جمله سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو ، تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان قهرمان دو سال اخیر جام حذفی ، سوپرلیگ و تیم اخلاق مدار کشور ، تیم وزنه برداری ذوب آهن به عنوان قهرمان لیگ برتر ، تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن به عنوان قهرمان سوپر لیگ  ، تیم تنیس روی میز بانوان به عنوان قهرمانان لیگ ، تیم های پایه این باشگاه از جمله قهرمانان نونهال و ورزشکاران قهرمان تحت پوشش کمیته امداد با اهداء لوح ، تندیس و جوایز ویژه تجلیل شد .

شاهرخ شهنازی رئیس کمیته المپیک و رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ، سعید آذری مدیرعامل این باشگاه ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و تعدادی از سرپرستان تیم های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ، خبرنگاران ، عکاسان و پیشکسوتان ورزشی نویس نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند .

استاندار اصفهان در این مراسم و در گفتگو با خبرنگارما ، ذوب آهن اصفهان را یکی از کانون های اصلی فعالیت های صنعتی و ورزشی کشور دانست .

وی ضمن قدردانی از مسئولان و قهرمانان ورزشی ذوب آهن اصفهان ، گفت : این ورزشکاران با کسب عناوین مختلف به ویژه با دریافت دو مدال طلا در المپیک ریو ، همچون گذشته برای ورزش کشور و استان اصفهان افتخار آفریدند و دل مردم را شاد کردند .

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان که سخنران ویژه این مراسم بود ، اظهار داشت : ذوب‌آهن نماد پیوند صنعت و ورزش است و ما تلاش داریم به رسالت‌های خود در عرصه اجتماعی عمل کنیم.

وی افزود : مقوله ورزش یکی از میادین بسیار مهمی است که باید روز به روز در راستای توسعه آن اقدام کنیم. در حال حاضر کشور ما تحت فشارهای اقتصادی و سیاسی است اما جوانان ایرانی در سنگر ورزش، علم و هنر نام‌آفرین هستند و بر سکوهای جهانی می‌ایستند و نام ایران را با عزت و افتخار عجین می‌کنند.

این فعال فرهنگی گفت : اگر می‌خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید به سلامت جسم بپردازیم و اگر ورزش را توسعه دهیم، از خیلی از پیامدها و معضلات فرهنگی در امان می‌مانیم.

وی افزود : قهرمانان المپیک ریو به دنیا نشان دادند که جوانان ایرانی در سنگر اسلام ایستاده‌اند و کار آنها با هیچ پاداش مالی قابل جبران نیست.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل ذوب‌آهن بیان داشت: باشگاه ذوب‌آهن امسال موفق به دریافت نشان اخلاق شد که حاصل پول حلال است و ما با تمام وجود مدافع توسعه ورزش قهرمانی هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانه ذوب‌آهن توسعه فضاهای ورزشی را از 2 سال گذشته از سر گرفته است ادامه داد: احداث سالن حسینعلی توصیفیان، احداث سالن‌های شهرک واحد، بازسازی سالن چندمنظوره حجاب فولادشهر، احداث چمن مصنوعی در مجموعه شفق و تجهیز زمین چمن ورزشگاه ملت به سیستم نور از جمله اقدامات ذوب‌آهن در توسعه فضاهای ورزشی بوده است.

وی اضافه کرد: ایجاد مجموعه ورزش‌های آبی و ایجاد کمپ ورزشی در ورزشگاه ملت، احداث پارک بزرگ آبی و هتل در فولادشهر نیز از جمله اقدامات در دست اجرای ما است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل ذوب‌آهن ایجاد کمپ ورزشی بین‌المللی در شهرستان‌های چادگان و فولادشهر را نیز از جمله اقدامات کارخانه ذوب‌آهن برشمرد که در انتظار کسب مجوز هستند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز در این مراسم اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در سال‌های اخیر گریبان‌گیر صنعت فولاد کشور بوده، باشگاه ذوب‌آهن همچنان تلاش کرده که در خدمت‌رسانی در عرصه ورزش یکی از بهترین باشگاه‌های فرهنگی ورزشی کشور باشد.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن افزود: این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمام مجموعه ذوب‌آهن از جمله پرسنل و کارگران زحمتکش این مجموعه است که با زحمات خود زمینه را برای موفقیت باشگاه فراهم می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری به دست آورده ایم؛ تیمی که در حال سقوط به دسته یک و در مشکلات مالی غوطه‌ور بود اکنون به اخلاق‌مدارترین باشگاه و طلایه‌دار فوتبال ایران تبدیل شده و امسال هم 2 ورزشکار ما در المپیک درخشیدند که بسیار برای ما مایه افتخار بود.

وی با اشاره به تجلیل از کیانوش رستمی و سهراب مرادی 2 ورزشکار طلایی المپیک در این مراسم بیان کرد: وزنه‌برداری رشته‌ای است که نخستین مدال المپیک و نخستین مدال آسیایی را برای کشور و نخستین مدال طلای المپیک را در تاریخ ورزش اصفهان به ارمغان آورد و امیدواریم این موفقیت‌ها همچنان ادامه یابد.

 

portal tajlil

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا