مانور رزمی – فرهنگی در استان البرز برگزار می شود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی برگزاری این رزمایش و نمایش، بزرگداشت حماسه بی بدیل دفاع مقدس و نقش بی نظیرامام خمینی(ع)، امت و رزمندگان در هشت سال حماسه و ایثار است.
وی اظهار داشت: از دیگر اهداف این برنامه تشریح و بیان علل چرایی جنگ و شناخت متجاوز است.
وی گفت: ما در نظر داریم با برگزاری این رزمایش اسوه و الگوهای ارزشی- حماسی دفاع مقدس را به جوانان معرفی و با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا سازیم.
عبدالملکی بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ سازی برای حضور فعال و مشارکت مردم خصوصا جوانان در صحنه های مهم نظام است.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه و رزمایش فرهنگی رزمی یادیاران گفت: انتقال تجربه فرهنگ جبهه ها به نسل جوان جامعه راهکار مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ شهادت و ایثار است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن را تفرقه افکنی بین شیعه، سنی و قومیت های ایرانی است، افزود: ما در این رزمایش و نمایشگاه قصد داریم به تشریح و تبیین تاکتیک های دشمن علیه اسلام و جمهوری اسلامی بپردازیم تا پاسخ مناسبی به یاوه گویی های دشمن در مورد جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران داده باشیم و به آنها یادآوری کنیم هیچ گاه از ارزش های خود کوتاه نخواهیم آمد.
گفتنی است این رزمایش و مانور نمایشی در منطقه عمومی لشگر عملیاتی واقع در انتهای بلوار خوارزمی از 31 شهریور ماه به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.
6156/1535

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا