دولت در مسیری که تاکنون پیموده موفقیت های زیادی به دست آورده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، وی در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام به دکتر روحانی و دعای خیر برای توفیق مسئولان دولت، تصریح کرد: من از فعالیت های دولت آگاهم و برای رئیس جمهوری و مسئولان دعا می کنم؛ باید باور داشت که وقتی قصد و نیت خیر و خدمت به خدا و مردم در نظر باشد، به طور حتم موفقیت، قرین راه خواهد بود.
وی با اشاره به آرامش موجود در جامعه افزود: تعادل در رفتار دولت و تعامل بین قوا و آرامشی که در اثر رفتار دولت در جامعه به وجود آمده، کاملا مشهود و عیان است و این موضوع از جمله دستاوردهای مهم دولت است.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به مشکلاتی که دولت میراث دار آن بوده، گفت: مطمئنم که مردم می دانند و درک می کنند که دولت با چه مشکلاتی مواجه بوده و هست و دولت در مسیری که تا اینجا پیموده، موفقیت های زیادی بدست آورده است.
وی در این دیدار که شب گذشته برگزار شد با اشاره به گزارش رئیس دفتر رئیس جمهوری از دستاوردهای دولت یازدهم اظهار داشت: حق این مردم و کشور، پیشرفت و ارتقای روز افزون است و امروز می توانیم ببینیم که اگر افراد عاقل و آگاه و متخصص، امور را در دست داشته باشند، موفقیت و پیشرفت دور از دسترس نخواهد بود.
این مرجع عالیقدر تشیع هم چنین با اشاره به فعالیت های فرهنگی در کشور، اظهار کرد: نیازهای فرهنگی جامعه به گونه ای است که باید برنامه ریزی ها و فعالیت های بیشتری انجام بگیرد.
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت، با ارایه گزارشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، بین الملل و فرهنگی، موفقیت های به دست آمده را ناشی از انسجام ملی و حمایت های مردم، ولایت فقیه و مراجع عظام تقلید دانست.
رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران دیدار و گفت و گو و در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز شرکت کرد.
نهاوندیان امروز نیز با حضرات آیات مراجع تقلید مکارم شیرازی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت و گو کرد.
1175 /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا