64واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال در اجرای نهضت تامین مسکن نیازمندان روستایی عملیات ساخت یکهزار و 121واحد مسکونی روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریای سپاه در این استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: در این ارتباط تاکنون عملیات ساخت یکهزار و 121 واحد مسکونی ویژه نیازمندان در روستاها آغاز و تلاش می شود تا پایان سال تحویل شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح 300 میلیون ریال برای ساخت هر واحد مسکونی هزینه می شود افزود: بخش عمده ای از اعتبارات ساخت مسکن نیازمندان از سوی خیران تامین می شود.
لطفی گفت: پارسال یکهزار و 267 واحد مسکونی مددجویان با 47 میلیارد و 828 میلیون ریال اعتبار تعمیر، بازسازی و احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی یادآور شد: در همین مدت برای تعمیرکلی، جزیی، احداث حصار و فضاهای جانبی 794 واحد مسکونی نیز 11 میلیارد و 761 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای نشر فرهنگ انفاق و نیکوکاری از ظرفیت فرودگاه ها، دفترهای خدماتی و فروش بلیط هواپیما در سطح استان استفاده می شود.
لطفی افزود: استفاده از ظرفیت دستگاههای اداری برای اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردم در برنامه های خیریه این نهاد در دستور کار قرار دارد که برای اجرای آن با این مجموعه اداری رایزنی می شود.
وی اضافه کرد: چهار فرودگاه موجود دراستان بوشهر به دلیل حجم قابل توجه جابه جایی مردم دارای ظرفیت مناسبی برای تببین برنامه های کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت است.
لطفی بیان کرد: در این ارتباط با توافق های انجام شده بزودی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و شرکت فرودگاههای استان بوشهر منعقد می شود.
وی پیشنهاد کرد: استقرار یک میز کاری در فرودگاههای استان از سوی کمیته امداد همراه با قرار دادن بروشورهایی حاوی برنامه های مشارکتی این نهاد در حین ارائه بلیت در دفاتر نمایندگی های شرکت هواپیمایی در بوشهر می تواند برای جلب نظر مسافران نیکوکار موثر واقع شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقش خیران در ارائه کمک به محرومان زیرپوشش افزود: با توجه به محدودیت منابع و علاقمندی خیران و افراد نیکوکار جامعه برای کمک به همنوعان برنامه ریزی های مناسبی در این نهاد برای استفاده از این ظرفیت برای رسیدگی به وضعیت محرومان انجام شده که در سال جاری نیز به دقت ادامه می یابد.
6047/6043

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا